معرفی برند اینترا (interra)

معرفی برند اینترا

محصولاتی متفاوت که با تحقیق و توسعه تولید می شوند …

اینترا(interra) شرکتی است که توسط تیم­های توسعه و تحقیقش (R&D) – که در اتوماسیون متخصص هستند – بر روی توسعه­ نرم­ افزار و سخت­ افزار کار می­کند. این شرکت با این هدف که هر محصول در درجه­ اول با استاندردهای با کیفیت بالا مطابقت داشته باشد، از با کیفیت­ ترین مواد استفاده می­کند. با این تفاسیر، اینترا در راس اصلی بازارهای محلی و محیطی، و یکی از مهمترین بازیکنان عرصه­ جهانی است.

هر محصول اینترا کاملا منحصربه­ فرد طراحی شده و هیچ یک از محصولات در خط تولید معمولی نیستند و ویژگی­ هایی در جزییاتشان دارند که آن­ها را منحصر­به فرد کرده است. این رویکرد فلسفه اصلی شرکت اینترا است. این یک ماموریت بزرگ است که در آن تجربه کاری با پارامترهای محصول مانند شکل و ظاهر، صفحه­ لمسی، کلیدهای iswitch، کنترلرهای کومبو (چندکاره) و غیره، ترکیب شده ­اند.

محصولات مکمل…

اینترا بهترین راهکارها را به کمک محصولات متنوعش پیشنهاد میدهد. شما می­توانید بهترین راه­ حل را با اینترا پیدا کنید، چه برای پروژه های مسکونی و چه برای مجتمع های تجاری بزرگ.

شراکت و نمایندگی ها

رویکرد اخلاقی ما برای اعطای نمایندگی، اینترا را به یک برند معتبر در یک منطقه­ جغرافیایی در حال رشد تبدیل کرده است. ما درحال حاظر در ۳۲ کشور، در نتیجه­ سیاست جهانی ­سازیمان که از سال ۲۰۱۸ آغاز کردیم، حضور داریم. این موضوع از طریق بازارها و نیازها بوجود آمده و معمولا در قالب نمایندگی انحصاری، عاملیت فروش، مشارکت پروژه محور و شراکت با توزیع کننده­ اصلی تجهیزات، هستند.

در آینده…

آیا میتوان تصور کرد که تا سال ۲۰۵۰ در حدود ۵۰ میلیارد دستگاه هوشمند مرتبط با یکدیگر چه تغییرات مهمی در سبک زندگی ما ایجاد میکنند؟ بسیاری از این قابلیتها توسط دستگاههای نسل بعدی ما ارائه خواهند شد.

دستگاه­هایی که در عصر جدید که ما آن را عصر اینترنت اشیا می­نامیم، قادر خواهند بود که نیازهای روزانه را خودشان با وصل شدن به شبکه­ های هوشمند و ارتباط با سرویس­های تلفن همراه تامین کنند و همیشه در دسترس و قابل مدیریت کردن خواهند بود. ویژگی بارز محصولات هوشمند در عصر اینترنت این است که آن­ها با کمک برنامه­ های نرم ­افزاری­ که به آن مجهز شده­ اند، سبک زندگی مشتریانشان را از طریق ایجاد راه­ حل­های انعطاف پذیر و لذت­ بخش تغییر خواهند داد.

در آینده، اینترا تلاش دارد که راه­ حل­های جدیدی ایجادکند از طریق محصولات باکیفیت، پویا و انعطاف­ پذیر که مشتریان همیشه بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

طراحان ساختمان قبلا زیاد به موضوع ذخیره­ انرژی در ساختمان­ها اشاره نمی­کردند؛ هرچند، امروزه مساله­ مهمی است که باید در تمام دنیا جدی گرفته شود. اهمیت این موضوع روز به روز بیشتر می­شود و محصولات طراحی یا مکان­ها باید به گونه­ای طراحی شوند که از منابع طبیعی کمترین استفاده را بکنند. درحالی که مهندسان اینترا در حال توسعه­ سیستم­های جدید هستند، هدف توسعه­ محصولات را به گونه­ ای پیش می برند که دوستدار محیط زیست، و طبق آیین­ نامه مقررشده توسط استانداردهای جهانی باشد.

مشتریان شرکتی را ترجیح می­دهند که می­تواند راهکارهای ترکیبی ارائه دهد. اینترا محصولاتی را تولید میکند که امکان اتصال و برقراری ارتباط با انواع پروتکلهای هوشمند امروزه را دارند نظیر KNX، شبکه­ اینترنت اشیا (IoT) ،Bacnet و Modbus. بنابراین اینترا میتواند بدون داشتن محدودیت زمانی، محصولات خود را با راهکارهایی پایدار در مناطق زیادی از دنیا مخصوصاً اروپا، پیدا کند.

راه­ حل­هایی برای پروژه های مسکونی

با اینترا، تمام نیاز­های یک ساختمان مسکونی با استفاده از آخرین تکنولوژی برآورده می شود.

آسایش مطلق، امنیت، و زیبایی را در یک ساختمان مسکونی برآورده میسازیم با ارائه راه­ حل­های مقرون به صرفه به مشتریان و سیستمهای کنترلی متنوع که به ساکنین اطمینان خاطر میدهد. زمان آن رسیده که از دست مکانیزم­های گیج کننده خلاص شویم. تمام نیازها در محل اقامت به راحتی از یک نقطه یا پنل مرکزی با اینترا کنترل می­شوند.

راحتی با  اینترا

شما می­توانید در روزهای شلوغ کاری تمام تنظیمات مورد نیازتان را با پنل لمسی انجام دهید. می­توانید یک وقت ماساژ بگیرید، تاکسی بگیرید، از مدیریت سایت اطلاعیه­ ها و پیام­ها را نیز مشاهده کنید. همچنین می­توانید این سرویس­های عالی را با دستگاه­های هوشمند نیز کنترل کنید.

ذخیره ­انرژی

با انجام تمام کنترل­ها از طریق موارد بالا، می­توانید مصرف بهینه­ انرژی را خودتان به دست بگیرید. از طریق اندازه­ گیری­های اتوماتیک که در سیستم تعبیه شده، می­توانید چراغ­ها و سیستم گرمایشی/ سرمایشی در اتاق­ها را تنها از طریق یک پنل و به صورت هوشمند کنترل کنید.

همه چیز تحت کنترل است

یکی از بزرگترین چالش­های دنیای مدرن، مشکل دسترسی به اطلاعات است. به لطف یکپارچگی مدیریت سایت، می­توانید به تمام اطلاعاتتان به بهترین و سریع­ترین روش تنها از طریق یک صفحه نمایش دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می­توانید به تمام اطلاعاتتان از طریق دستگاه هوشمندتان با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراهتان دسترسی داشته باشید.

در امنیت باشید

به لطف راه­ حل­هایی که امنیت شما را تامین می­کنند، میتوانید تمام سیستم امنیتی خود را از طریق دستگاه تلفن همراهتان ببینید و پاسخ دهید، مانند هشدارهای امنیتی شکستن شیشه و یا ترددهای مشکوک. از این طریق می­توانید مطمئن شوید که در امنیت هستید و با خیال راحت بر روی کارهای روزانه ­تان تمرکز کنید.

جهت خرید محصولات برند Interra به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.