معرفی بهترین برند تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

پس از اینکه تصمیم می‌گیرید ساختمان خود را هوشمند سازی کنید حالا نوبت به آن می‌رسد که چه برندی را باید برای تجهیزات هوشمند سازی ساختمان خود انتخاب کنید؟ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می‌شوید که برندهای زیادی در زمینه این تجهیزات وجود دارند، اما سوالی که پیش می‌آید این است که کدام یک از آنها قابل اعتماد هستند؟ جای نگرانی وجود ندارد زیرا ما در ادامه می‌خواهیم به طور کامل درباره این موضوع با شما صحبت کنیم.

بهترین برند تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

خوشبختانه برندهای معتبری وجود دارند که می‌توانند در زمینه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به شما کمک کنند و تا حد زیادی نیازهای شما را برآورده کنند. تجهیزات این برندها با وجود تفاوت‌های ظاهری و نحوه طراحی که دارند، اما قابلیت‌های مشترکی نیز با یکدیگر دارند. در ادامه می‌خواهیم بهترین و معتبرترین برندهای جهان در زمینه ارائه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت تصمیم بگیرید که کدام یک از این برندها با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارند.

برند اشنایدر

برند اشنایدر (Schneider) یک برند فرانسوی است که بیش از ۱۸۰ سال پیش توسط برادران اشنایدر تاسیس شد. از زمانی که برند اشنایدر برای اولین بار فعالیت خود را در صنعت ماشین‌آلات و فولاد در سال ۱۸۳۶ آغاز کرد، تا به امروز راه موفقیت‌آمیز و طولانی را طی کرده است. این برند پس از چند سال از زمان آغاز فعالیت خود، وارد بازار برق شد. برند اشنایدر در قرن بیستم شرکت‌های مختلفی را خریداری کرد و تمرکز خود را بیشتر بر روی صنعت برق گذاشت.

این برند توانسته است نظر مخاطبان زیادی را جلب کند به طوری که بیشتر مخاطبان، این برند را یک برند قابل‌اعتماد و با کیفیت می‌دانند زیرا برند اشنایدر همیشه در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت بالا، کارایی مناسب، ایمنی، پایداری و… را به مشتریان خود ارائه دهد بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان از عملکرد این برند راضی باشند.

برند اشنایدر چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

به‌ طور کلی برند اشنایدر در زمینه اتوماسیون دیجیتال و تجهیزات سیستم‌های هوشمند سازی ساختمان برای بازارهای مسکونی و تجاری فعالیت می‌کند. بعضی از محصولاتی که این برند به مشتریان ارائه می‌دهد شامل دیمر اشنایدر، تاچ پنل، کلید هوشمند دکمه‌ای M و… می‌شود.

هدف اصلی برند اشنایدر چیست؟

هدف این برند، ایمنی، پایداری و ارائه کار با کیفیت به مشتریان است و می‌توان گفت در صنعت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به اندازه کافی مهارت و تخصص دارد. همچنین هدف و شعار این برند «تعهد به اهداف توسعه پایدار» است یعنی سعی دارد تا با خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد از کره زمین محافظت کند.

برند ABB

برند ABB که با نام ABB Asea Brown Boveri Ltd نزد مخاطبان شناخته می‌شد، در سال ۱۹۸۸ با ادغام کردن شرکت‌های ASEA AB سوئد و BBC Brown Boveri Ltd سوئیس که هر دو شرکت از اواخر قرن ۱۹ تاسیس شده بودند فعالیت خود را رسماً شروع کرد. مرکز اصلی این برند در اورلیکون در کشور سوئیس است. برند ABB از بخش‌های مختلفی مانند سیستم‌های قدرت، محصولات ولتاژ پایین، اتوماسیون فرایند، محصولات قدرت، اتوماسیون و حرکت گسسته تشکیل‌شده است.

در حال حاضر برند ABB، ۱۰۰۰ شرکت در ۱۴۰ کشور دنیا دارد که همگی آنها در زمینه‌هایی مانند اتوماسیون و کارخانه تجهیزات و سیستم‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند. این برند به دلیل تجهیزات هوشمند سازی با کیفیتی که به کاربران ارائه می‌دهد از شهرت زیادی در سراسر جهان برخوردار است.

برند ABB چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

این برند یکی از بهترین برندهای مهندسی برق و هوشمندسازی ساختمان در سراسر جهان به شمار می‌رود که طیف وسیعی از محصولات و خدمات مانند انتقال و توزیع انرژی برق بهینه که باعث افزایش بهره‌وری در بخش‌های تجاری، تأسیساتی، صنعتی و… می‌شوند را ارائه می‌دهد. همچنین برند ABB محصولات متنوعی در زمینه تجهیزات الکتریکال نیز به مشتریان ارائه می‌دهد برخی از محصولاتی که این برند در زمینه الکتریکال در اختیار مشتریان قرار می‌دهد شامل سوئیچ‌ها، مدارهای محافظتی، کابل‌ها، انواع کلیدها و ترموستات‌ها، منابع تغذیه، سیستم هوشمند، انواع کنترلر ها و… می‌شود.

هدف اصلی برندABB  چیست؟

اصلی‌ترین فعالیت برند ABB‏ در زمینه فناوری‌های برق و هوشمند سازی ساختمان است. هدف اصلی این برند این است که به مشتریان خود که در حوزه خدماتی و صنعتی مشغول به کار هستند این امکان را می‌دهد تا کار خود را بهبود ببخشند و اثراتی که باعث تخریب زیست‌محیط می‌شوند را تا حد امکان کاهش دهند.

برند زیمنس

برند زیمنس Siemens اصالتاً یک برند آلمانی است که بیش از ۱۷۰ سال در زمینه‌های حمل‌ونقل انرژی، تأسیسات هوشمند سازی ساختمان، مهندسی و فناوری مشغول به کار است و توانسته دستاوردهای زیادی در این راه کسب کند. این برند اولین بار در سال ۱۸۴۷ تاسیس شد و امروزه با استفاده از نوآوری‌ها و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد توانسته است زندگی آنها را بهبود ببخشد.

طبق گزارشات به دست آمده، برند زیمنس در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۶۲ هزار کارمند داشته است. این کارمندان از تمامی کشورهای دنیا در کارخانه‌های این برند مشغول به فعالیت بودند. همچنین این برند در حال حاضر حدود ۲۹۰ کارخانه در سراسر دنیا دارد. این برند یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به شمار می‌رود؛ بنابراین هزینه هوشمند سازی آن می‌تواند نسبتا گران باشد، اما با توجه به خدمات مناسبی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد می‌توان گفت خیال شما بابت کیفیت تجهیزات آن راحت خواهد بود.

برند زیمنس چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

تجهیزاتی که این برند به مشتریان ارائه می‌دهد شامل سیستم‌های شناسایی ارتباطات صنعتی، سیستم‌های تولید، سیستم‌های کنترل فرآیند، سیستم‌های کنترل اپراتور، سیستم‌های سنسور، منابع قدرت و… می‌شود‌.

هدف اصلی برند زیمنس چیست؟

برند زیمنس فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را بر یک هدف متمرکز کرده است و آن «نبوغ برای زندگی» است. یعنی این برند دائما در تلاش است تا از مواد با کیفیت و به روزترین فناوری‌های دنیا برای ساختن تجهیزات خود استفاده کند و تجهیزاتی با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. این موضوع نشان‌ دهنده این است که برند زیمنس برای مشتریان، جامعه و کار خود ارزش قائل است. همچنین هدف دیگر این برند، فعالیت در زمینه سلامت، انرژی و صنایع مختلف است.

برند برکر

برند برکر Berkerبرند برکر Berker در زمینه تأسیسات الکتریکی با کیفیت و تولید سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان فعالیت می‌کند. این برند سعی دارد با هدف رضایت مشتری، بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار آنها قرار دهد. آزمایشگاه مرکزی برند برکر، محصولات جدید را تا حد امکان توسعه می‌دهد و از فناوری‌های جدید برای ساختن محصولات خود استفاده می‌کند. این برند برای اینکه بتواند محصولات خود را به بهترین نحو تولید کند، با مشهورترین طراحان همکاری و مشارکت می‌کند و از روند یکنواختی برای ساختن تجهیزات و محصولات خود استفاده نمی‌کند بلکه دائماً در تلاش است تا آنها را با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید دنیا همسو کند.

برند برکر چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

برند برکر از سال ۱۹۱۹ سوئیچ‌ها و سیستم‌های با کیفیت خود را تولید کرد. این سیستم‌ها از کیفیت و طراحی بسیار بالایی برخوردار بودند به طوری که توانستند در برابر آزمایشات مختلف مقاومت کنند. این موضوع باعث شد تا بارها جوایز متعددی دریافت کنند. در حال حاضر سوئیچ‌ها و سیستم‌های این برند در سراسر جهان استفاده می‌شوند. وجه مشترکی که این سیستم‌ها و سوئیچ‌ها با یکدیگر دارند، نوع طراحی، کیفیت و بادوام بودن آنها است.

هدف اصلی برند برکر چیست؟

از آنجایی که رضایت مشتری هدف اصلی برند برکر است، آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و بهترین مواد برای ساخت تجهیزات خود استفاده کنند. در همین راستا، برند برکر در ۵۰ سال اخیر توانسته افتخارات زیادی کسب کند و بارها جوایز طراحی ملی یا بین‌المللی را دریافت کند. افتخارات و جوایز متعددی که این برند دریافت کرده است باعث شده تا مشتریان به این برند اعتماد ویژه‌ای داشته باشند.

چه ویژگی خاصی در برند برکر وجود دارد که آن را از دیگر برندها متمایز می‌کند؟

چیزی که برند برکر را منحصربه‌فرد می‌کند این است که این برند اغلب تجهیزات خود را بنا به خواسته مشتریان برای یک ملک خاص طراحی و اجرا می‌کند بنابراین کمتر کسی می‌تواند تجهیزاتی شبیه به تجهیزات این برند را در بازار پیدا کند. در واقع می‌توان گفت اندازه تجهیزات و محصولاتی که آنها سفارشی‌سازی می‌کنند، کاملا به اندازه محیط ملک شما بستگی دارد.

هنگام انتخاب برند تجهیزات هوشمند سازی، به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای اینکه بتوانید یکی از این برندها را برای هوشمند سازی ساختمان خود انتخاب کنید لازم است به عوامل مختلفی مانند دوام داشتن تجهیزات، کارکرد بالا، زیبایی، قیمت مناسب‌، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و… توجه کنید. اما بدون شک مهمترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است، زیرا هرچقدر که یک برند گارانتی بیشتری به شما ارائه دهد مطمئناً خیال شما از بابت خرید تجهیزات راحت‌تر خواهد بود.

بعد از داشتن گارانتی، ویژگی که بسیاری از افراد به آن توجه می‌کنند قیمت تجهیزات است. به ‌طور کلی، هوشمند سازی ساختمان هزینه زیادی برای شما خواهد داشت؛ بنابراین توجه کردن به قیمت تجهیزاتی که قصد خریداری آنها را دارید می‌تواند بخشی از هزینه‌های مورد نظر شما را کاهش دهد. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید، لازم است در ابتدا درباره هر برند تحقیقات کاملی انجام دهید و سپس تصمیم‌گیری کنید زیرا این موضوع نیاز به تجزیه‌وتحلیل زیادی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات لازم درباره هوشمند سازی ساختمان را به شما بگوییم و بهترین برندها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. در پایان این کاملاً به شما بستگی دارد که با توجه به نیازهایتان کدام برند را برای هوشمندسازی ساختمان خود انتخاب کنید، اما به یاد داشته باشید که برای انتخاب برند مورد نظر خود عجله نکنید بلکه با تصمیم‌گیری و تحقیق پیش بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.