معرفی و آشنایی با برند ASTRUM

برند ASTRUM شرکتی نوپا در زمینه تولید محصولات هوشمندسازی ساختمان می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ میلادی و در کشور ترکیه تاسیس گردید. در حال حاضر آستروم تولید کننده پنلها و نمایشگرهای لمسی متنوع میباشد که شرح آنها به قرار ذیل است.

  • نمایشگرهای لمسی مدل INSPINIA که در ابعاد ۷ و ۱۰ اینچ تولید میشوند و دارای قبلیتهای فنی و نرم افزاری بدین شرح اند:
  • این نمایشگرها با توجه به طرحها و ظواهر مختلف در سه مدل GRAND, SLIM, VITRE عرضه می شوند.
  • نمایشگرها دارای سرور داخلی بوده و لذا پورت مستقیم KNX جهت اتصال بدون سرور جانبی به سیستم KNX وجود دارد. لذا به کمک برنامه جانبی میتوان بر روی پنلها برنامه گرافیکی سیستم هوشمند را طراحی و تجهیزات سیستم هوشمند را به راحتی کنترل کرد. همچنین این پنلها سایر پورتهای ارتباطی نظیر Modbus را نیز دارند.
  • نمایشگرها چندکاره بوده و علاوه بر کنترل سیستم هوشمند KNX میتوان دوربینهای شبکه را بر روی آنها مشاهده کرد. همچنین نرم افزار مخصوص سیستم VOIP بر روی آنها نصب بوده و میتوان از آنها به عنوان پنل داخلی سیستم آیفون تصویری و یا ارتباط داخلی نیز استفاده کرد.
  • این پنلها دارای سیستم عامل Android نسخه ۲.۲ بوده و امکان نصب نرم افزارهای مختلف بر روی آن وجود خواهد داشت.
  • محصول بسیار کاربردی دیگر این برند یک رابط ویژه با نام تجاری VFace است که برای کنترل دستگاه های سرمایش/ گرمایش از نوع VRV/VRF می باشد. به کمک این رابط (Gateway) میتوان دستگاههای برندهای مختلف نظیر DAIKIN, HITACHI, LG, MITSUBISHI, Panasonic, Toshiba, Samsung را به راحتی با سیستم هوشمند کنترل و مانیتور کرد. همچنین برای کنترل این سیستم میتوان از اپلیکیشن مخصوص موبایل منطبق با سیستم عاملهای Android, iOS بهره برد.

تاچ پنل برند ASTRUM

با کمک محصولات برند ASTRUM در کنار سایر محصولات برندهای دیگر میتوان راهکارهایی جامع برای هوشمندسازی ساختمان ارائه داد. برای همین منظور به سایت اسمارت شو مراجعه کرده و یا با کارشناسان فنی این شرکت تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید محصولات برند ASTRUM به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.