دلایل مهم استفاده از تجهیزات خانه هوشمند برند ABB

 تمایل انسان‌ها به استفاده از تکنولوژی برای راحت کردن زندگی خود بسیار جذاب است و هرچقدر که بیشتر از تکنولوژی در زندگی خود استفاده کنند بیشتر به آن نیاز پیدا می‌کنند. استفاده از ساده‌ترین ابزارهای هوشمند گرفته مانند موبایل، تبلت و ساختمان‌های هوشمند همه از تجهیزات موردعلاقه انسان مدرن می‌باشند.

برای ایجاد یک زندگی راحت و پر از آرامش بار دیگر تکنولوژی به یاری انسان آمده و هوشمند سازی ساختمان می‌تواند این آسایش و راحتی را چندین برابر کند. این راحتی شامل گزینه‌های فراوانی است اما مهم‌ترین مسئله برای ایجاد چنین زندگی، نیاز است که با برندهای مختلفی آشنا شده و بهترین آن را برگزینیم. در مطالب بعدی به شما خواهیم گفت که چرا برای هوشمندسازی منازل خود بهتر از تجهیزات خانه هوشمند برندABB استفاده کنید.

 معرفی برند ABB

برند ABB یک شرکت فناوری جهانی پیشرفته و پیشرو است که هدف آن در جهت تحول جامعه و صنعت برای دستیابی به آینده‌ای بهتر و بهینه‌سازی مصرف انرژی است. ABB با اتصال نرم‌افزارهای مختص به خود به انواع تجهیزات مختلف و هوشمند سازی ساختمان مانند برق سازی، رباتیک و غیره قادر است تا مرزهای فناوری را برای ارتقای عملکرد به سطوح بالاتر و جدیدتری به‌پیش ببرد. این شرکت باسابقهٔ افزون بر ۱۳۰ سال با حدود ۱۰ میلیون و ۵ هزار کارمند در بیش از ۱۰۰ کشور جهان هدایت می‌شود که کشور عزیزمان ایران نیز یکی از آن‌ها است.

 جهت آشنایی بیشتر با برند ABB مقاله معرفی و آشنایی با برند ABB را مطالعه کنید

 محصولات هوشمند برند ABB

محصولات خانه هشومند bb این شرکت قریب به ۶ هزار محصول تولید کرده که در قسمت‌های مختلف یک‌منزل هوشمند کاربرد دارند. خدمات بسیار جالبی ارائه می‌دهند و باعث جذب مشتریان می‌شوند. در ادامه بخشی از خدمات و امکانات این برند گفته می‌شود که از مهم‌ترین دلایل برای استفاده از این برند است.

مشاهده محصولات برند ABB

 فری هوم خانه هوشمند ABB

 برند ABB یکی از خدمات خود را تحت عنوان فری هوم یا همان خانه رایگان ارائه می‌دهد و منظورش به این معناست که صاحبان منازلی که از تجهیزات هوشمند ABB استفاده می‌کنند بتوانند به‌صورت وایرلس و با صرف کمترین هزینه ممکن با منزل خود در ارتباط باشند و بتوانند کارایی تمامی تجهیزات را چک کند. این سری از خدمات قادر هستند تا حداقل ۶۰ تا از ابزارهای هوشمندی که در منزل شما قرار دارند را تحت نظر بگیرند و آن را کنترل کنند. بنابراین شما می‌توانید زمانی که در منزل حضور ندارید برخی کارهای روزمره خود مانند تمیز کردن خانه با استفاده از جاروهای هوشمند را انجام دهید.

 مصرف بهینه انرژی خانه هوشمند ABB

 همیشه مشکلی که گریبان‌گیر جوامع مختلف بوده و همواره وجود دارد، مصرف بی‌رویه انرژی و نتیجه آن آلودگی محیط‌زیست است. بنابراین با هوشمند سازی منزل خود با استفاده از تجهیزات برند ABB می‌توانید بیشترین کارایی و بازدهی را با صرف کمترین هزینه و میزان انرژی تجربه کنید. صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین و پررنگ خدمات این برند از دیرباز محسوب می‌شود. امکان کنترل از راه دور روشنایی خانه، سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه من‌جمله کارهایی است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

 ایمنی فوق‌العاده خانه هوشمند ABB

 برای ایجاد زندگی سرشار از آرامش برای خود، نیاز است تا از ایمنی منزل خود برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناخوشایند و پیش‌بینی‌نشده‌ای، بسیار لازم و ضروری است. یکی از ابزارهای موردنیاز در چنین مواقعی سیستم اطفاء حریق بوده که برند هوشمند ABB با تولید یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای خود در این زمینه می‌تواند دود، مونوکسیدکربن و گرمای غیرطبیعی در خانه را شناسایی کرده و با فعال‌سازی زنگ خطر شما را مطلع سازد. علاوه بر این سیستم هوشمند این برند، قادر است تا حرکات غیرطبیعی مانند باز و بسته شدن بی‌دلیل در و پنجره یا روشن و خاموش شدن چراغ‌های منزل و یا هر حرکت غیرطبیعی را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما اطلاع داده که یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خانه هوشمند ABB است.

 رویکرد امنیتی خانه هوشمند ABB

 شاید شما همیشه این ترس را همراه خود داشته باشید تا کلاه‌برداران اینترنتی به هک سیستم امنیتی منزل شما اقدام کنند که درنتیجه منجر به اتفاقات ناخوشایندی شود. اما باید بگوییم که تمامی سیستم‌های این شرکت با امنیتی چندلایه محافظت می‌شوند. علاوه بر این تمامی سیستم‌های هوشمند خانه ABB به شرکت مایکروسافت متصل بوده و از هرگونه حمله سایبری با قوی‌ترین سیستم‌ها از سیستم هوشمند منزل شما مراقبت می‌کنند.

 هزینه‌های خانه هوشمند ABB

اگر دلیل شما برای هوشمندسازی منازلتان هزینه‌های گزاف و قیمت‌های بالا است، سخت در اشتباه هستید، چراکه با اندکی حساب‌وکتاب می‌توانید به این نتیجه برسید که با صرف هزینه‌ای قابل‌تأمل برای هوشمند سازی خانه، می‌توانید از هزینه‌های بعدی برای مصرف سوخت، انرژی، تعمیرات و استهلاک تجهیزات خود صرفه‌جویی کنید. بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به هوشمندسازی منزل خود جهت جلوگیری از مصرف انرژی و هزینه‌های بیشتر اقدام کنید؛ همچنین جهت برآورد و مشاهده هزینه هوشمند سازی ساختمان میتوانید به مقاله هزینه هوشمندسازی ساختمان چقدر است؟ مراجعه کنید.

 کلام آخر

در این مطلب سعی بر این داشته‌ایم تا شما را با یکی از برندهای محبوب جهانی برای هوشمندسازی منزل خود آشنا کنیم و دلایلی که باعث شود یکی از گزینه‌های انتخابی برای شما باشند را شرح دهیم. هزینه، امنیت بالا، خدمات ویژه و دیگر امکانات فوق‌العاده از مزایای برند ABB می‌باشند و آن را به برندی ساخته تا حافظ امنیت و آرامش شما باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.