معرفی و آشنایی با برند HAGER

گروه هاگر Hager یک کمپانی خانوادگی است که از زمان تاسیس در سال ۱۹۵۵ در زمینه تولید و ساخت تاسیسات برق در ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی فعالیت داشته است. این شرکت تولید کننده و ارائه دهنده خدمات متنوع الکتریکال از توزیع و انتقال برق تا سیستمهای امنیتی و هوشمند ساختمان، می باشد. همچنین در حال حاضر برندهای معتبر Berker, Bocchiotti, Daitem, Diagral, Elcom and E3/DC از زیرمجموعه های این گروه می باشند. در آگوست سال ۲۰۱۹ و بر اساس آمار مجله Die Deutsche Wirtschaft این شرکت در بین ۵۰۰ شرکت برتر آلمانی و در جایگاه ۱۲۸ ام قرار گرفت.

تاریخچه HAGER

شرکت Hager oHG در سال ۱۹۵۵ توسط دو برادر به نامهای اسوالد و هرمان هاگر و با همراهی پدرشان پیتر هاگر در منطقه Saarland آلمان تاسیس شد. از سال ۱۹۴۵ منطقه Saarland تحت کنترل اقتصادی فرانسه بود و ارتباطی با بازار کشور آلمان نداشت. با این حال موسسان هاگر در فکر نفوذ به بازار هر دو کشور بودند. برای همین منظور در سال ۱۹۵۹ برادران هاگر اولین شرکت تابعه خود را با نام تجاری Hager Electro S.A. در شمال شرقی فرانسه تاسیس کردند.

در سال ۱۹۶۶ شرکت هاگر آموزش های سیستماتیک را برای متخصصین خود پایه ریزی کرد که نتیجه آن ایجاد فرهنگ وفاداری به مشتریان بود و این فرهنگ تا به امروز ادامه پیدا کرده است. در سال ۱۹۶۸ در آلمان و ۱۹۷۰ در فرانسه این شرکت موفق به ثبت اختراع فیوزهای چرخشی برق شد. در همین سالها شبکه توزیع انبوه محصولات با نام Hager- Rapid- System در بازار فرانسه راه اندازی شد. با توسعه فعالیتهای هاگر و در سال ۱۹۷۳ میلادی موفق به ثبت فروش ۴۳ میلیون دویچه آلمان و همچنین در سال ۱۹۷۴ موفق به گردش مالی ۲۲ میلیون فرانک فرانسه شد.

با شروع دهه ۱۹۸۰ این شرکت فعالیت خود را به عنوان تولید کننده و ارائه دهنده کلیه راهکارهای تاسیسات برق و سیستمهای هوشمند ساختمانی ادامه داد. راه اندازی شعب و شرکتهای فروش در کشورهای سوئیس و انگلستان از دیگر دستاوردهای Hager در دهه ۱۹۸۰ میلادی می باشد. همچنین در سال ۱۹۸۲ این شرکت اولین فیوزهای محافظتی حافظ جان (RCCB) را در کشور آلمان تولید کرد. در اواسط دهه ۱۹۹۰  کانالهای فروش و توزیع این شرکت در سایر کشورها نظیر امارت متحده، سنگاپور، مالزی، هنگ کنگ، چین، استرالیا و نیوزیلند راه اندازی شدند.

در سال ۲۰۰۷ شرکت هاگر به مجموعه قوانین و مقرارت اتحادیه اروپا (Societas Europaea) پیوست و نام تجاری خود را به Hager SE تغییر داد.

شرکت هاگر در حال حاضر دارای ۲۲ سایت تولیدی در ۱۰ کشور دنیا می باشد. بدین ترتیب محصولات متناسب با نیازهای بازارهای محلی و منطقه ای تهیه و تولید می شوند. بزرگترین سایت تولیدی این شرکت در شهر Obernai فرانسه می باشد. در سال ۲۰۱۵ وب سایت یا به عبارت دقیق تر فوروم این شرکت با نام Hager Forum به منظور آموزش و تبادل اطلاعات بین همکاران، مشتریان و کارمندان ایجاد شد.

شرکت های زیر مجموعه HAGER

برند هاگر راهکارهای متنوعی را برای تاسیسات برق در ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه می دهد. در سال ۲۰۰۹، برندهایی نظیر ehalit, Weber, Lume, Klik, Flash, Polo, Ashley & Rock and Logisty همگی در هاگر ادغام شدند و لذا محصولات خود را تحت نام تجاری Hager تولید کردند. سیستمهای امنیتی و هشدار نیز با خرید برندهای Daitem, Diagram روانه بازار شدند.

شرکت ایتالیایی Bocchiotti/Iboco نیز به مجموعه هاگر پیوست. این شرکت رهبری بازار ایتالیا در زمینه سیستمهای مدیریت کابلها در توزیع برق را دارا می باشد. همچنین شرکت Elcom نیز به عنوان تولید کننده سیستمهای آیفون تصویری و ارتباط داخلی به مجموعه هاگر پیوست.

در سال ۲۰۱۰ هاگر شرکت آلمانی Berker را نیز خریداری کرد. شرکت Berker تولید کننده تجهیزات برقی ساختمان نظیر انواع کلید و پریز، آیفون تصویری و تجهیزات هوشمند ساختمان تحت استاندارد KNX می باشد. پس از الحاق Berker به Hager شرکت برکر رسماً از زیر مجموعه های گروه INSTA خارج شد. بدین تریتب هاگر وارد صنعت هوشمندسازی ساختمان تحت استاندارد KNX گردید. هاگر رهکارهای جامعی را برای هوشمند سازی ساختمان ارائه میدهد. از فعالسازها و کنترلها گرفته تا انواع سنسورها، کلیدها و ترموستاتهای چندمنظوره. همچنین گجتهای هوشمند جذابی را نیز تولید میکند نظیر KNX IoT که امکان اتصال سیستم KNX به دیگر سیستمها و برندهای منطبق با اینترنت اشیا را فراهم میسازد نظیر Alexa, Philips Hue, IFTTT, SONOS, …

محصولات کمپانی Hager

  • سیستمهای توزیع، اندازه گیری و مدیریت مصرف برق
  • سیستمهای مدیریت کابلهای انتقال برق فشار قوی و فشار ضعیف
  • کلید و پریز و تجهیزات هوشمند ساختمانی تحت استاندارد KNX
  • سیستمهای امنیتی و هشدار

محصولات کمپانی Hagerبیش از ۶ درصد از درآمد سالیانه هاگر صرف تحقیق و توسعه (R&D) می شود که تیمی متشکل از ۸۰۰ نفر کارمند میباشد. این شرکت تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۳۰۰۰ اختراع را به ثبت رسانده است.

برخی از جوایز بین المللی Hager

  • سال ۲۰۰۷؛ برنده جایزه IF Product Design Award بابت کلید و پریزهای مدل Kallysto
  • سال ۲۰۱۷؛ برنده Red Dot Award بابت سیستمهای آیفون تصویری Elcom
  • سال ۲۰۱۹: برنده Red Dot Design Award به خاطر کلیدهای هوشمند Berker مدل ۸

جهت خرید محصولات برند Hager به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.