معرفی برندها – مقالات آموزشی https://smartsho.com/blog آموزش سیستم هوشمند Tue, 01 Mar 2022 10:08:59 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.9.9 معرفی بهترین برند تجهیزات هوشمند سازی ساختمان https://smartsho.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/ https://smartsho.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/#respond Tue, 01 Mar 2022 10:07:16 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=346 معرفی بهترین برند تجهیزات هوشمند سازی ساختمانپس از اینکه تصمیم می‌گیرید ساختمان خود را هوشمند سازی کنید حالا نوبت به آن می‌رسد که چه برندی را باید برای تجهیزات هوشمند سازی ساختمان خود انتخاب کنید؟ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می‌شوید که برندهای زیادی در زمینه این تجهیزات وجود دارند، اما سوالی که پیش می‌آید این است که کدام […]]]> معرفی بهترین برند تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

پس از اینکه تصمیم می‌گیرید ساختمان خود را هوشمند سازی کنید حالا نوبت به آن می‌رسد که چه برندی را باید برای تجهیزات هوشمند سازی ساختمان خود انتخاب کنید؟ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می‌شوید که برندهای زیادی در زمینه این تجهیزات وجود دارند، اما سوالی که پیش می‌آید این است که کدام یک از آنها قابل اعتماد هستند؟ جای نگرانی وجود ندارد زیرا ما در ادامه می‌خواهیم به طور کامل درباره این موضوع با شما صحبت کنیم.

بهترین برند تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

خوشبختانه برندهای معتبری وجود دارند که می‌توانند در زمینه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به شما کمک کنند و تا حد زیادی نیازهای شما را برآورده کنند. تجهیزات این برندها با وجود تفاوت‌های ظاهری و نحوه طراحی که دارند، اما قابلیت‌های مشترکی نیز با یکدیگر دارند. در ادامه می‌خواهیم بهترین و معتبرترین برندهای جهان در زمینه ارائه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت تصمیم بگیرید که کدام یک از این برندها با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارند.

برند اشنایدر

برند اشنایدر (Schneider) یک برند فرانسوی است که بیش از ۱۸۰ سال پیش توسط برادران اشنایدر تاسیس شد. از زمانی که برند اشنایدر برای اولین بار فعالیت خود را در صنعت ماشین‌آلات و فولاد در سال ۱۸۳۶ آغاز کرد، تا به امروز راه موفقیت‌آمیز و طولانی را طی کرده است. این برند پس از چند سال از زمان آغاز فعالیت خود، وارد بازار برق شد. برند اشنایدر در قرن بیستم شرکت‌های مختلفی را خریداری کرد و تمرکز خود را بیشتر بر روی صنعت برق گذاشت.

این برند توانسته است نظر مخاطبان زیادی را جلب کند به طوری که بیشتر مخاطبان، این برند را یک برند قابل‌اعتماد و با کیفیت می‌دانند زیرا برند اشنایدر همیشه در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت بالا، کارایی مناسب، ایمنی، پایداری و… را به مشتریان خود ارائه دهد بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان از عملکرد این برند راضی باشند.

برند اشنایدر چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

به‌ طور کلی برند اشنایدر در زمینه اتوماسیون دیجیتال و تجهیزات سیستم‌های هوشمند سازی ساختمان برای بازارهای مسکونی و تجاری فعالیت می‌کند. بعضی از محصولاتی که این برند به مشتریان ارائه می‌دهد شامل دیمر اشنایدر، تاچ پنل، کلید هوشمند دکمه‌ای M و… می‌شود.

هدف اصلی برند اشنایدر چیست؟

هدف این برند، ایمنی، پایداری و ارائه کار با کیفیت به مشتریان است و می‌توان گفت در صنعت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به اندازه کافی مهارت و تخصص دارد. همچنین هدف و شعار این برند «تعهد به اهداف توسعه پایدار» است یعنی سعی دارد تا با خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد از کره زمین محافظت کند.

برند ABB

برند ABB که با نام ABB Asea Brown Boveri Ltd نزد مخاطبان شناخته می‌شد، در سال ۱۹۸۸ با ادغام کردن شرکت‌های ASEA AB سوئد و BBC Brown Boveri Ltd سوئیس که هر دو شرکت از اواخر قرن ۱۹ تاسیس شده بودند فعالیت خود را رسماً شروع کرد. مرکز اصلی این برند در اورلیکون در کشور سوئیس است. برند ABB از بخش‌های مختلفی مانند سیستم‌های قدرت، محصولات ولتاژ پایین، اتوماسیون فرایند، محصولات قدرت، اتوماسیون و حرکت گسسته تشکیل‌شده است.

در حال حاضر برند ABB، ۱۰۰۰ شرکت در ۱۴۰ کشور دنیا دارد که همگی آنها در زمینه‌هایی مانند اتوماسیون و کارخانه تجهیزات و سیستم‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند. این برند به دلیل تجهیزات هوشمند سازی با کیفیتی که به کاربران ارائه می‌دهد از شهرت زیادی در سراسر جهان برخوردار است.

برند ABB چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

این برند یکی از بهترین برندهای مهندسی برق و هوشمندسازی ساختمان در سراسر جهان به شمار می‌رود که طیف وسیعی از محصولات و خدمات مانند انتقال و توزیع انرژی برق بهینه که باعث افزایش بهره‌وری در بخش‌های تجاری، تأسیساتی، صنعتی و… می‌شوند را ارائه می‌دهد. همچنین برند ABB محصولات متنوعی در زمینه تجهیزات الکتریکال نیز به مشتریان ارائه می‌دهد برخی از محصولاتی که این برند در زمینه الکتریکال در اختیار مشتریان قرار می‌دهد شامل سوئیچ‌ها، مدارهای محافظتی، کابل‌ها، انواع کلیدها و ترموستات‌ها، منابع تغذیه، سیستم هوشمند، انواع کنترلر ها و… می‌شود.

هدف اصلی برندABB  چیست؟

اصلی‌ترین فعالیت برند ABB‏ در زمینه فناوری‌های برق و هوشمند سازی ساختمان است. هدف اصلی این برند این است که به مشتریان خود که در حوزه خدماتی و صنعتی مشغول به کار هستند این امکان را می‌دهد تا کار خود را بهبود ببخشند و اثراتی که باعث تخریب زیست‌محیط می‌شوند را تا حد امکان کاهش دهند.

برند زیمنس

برند زیمنس Siemens اصالتاً یک برند آلمانی است که بیش از ۱۷۰ سال در زمینه‌های حمل‌ونقل انرژی، تأسیسات هوشمند سازی ساختمان، مهندسی و فناوری مشغول به کار است و توانسته دستاوردهای زیادی در این راه کسب کند. این برند اولین بار در سال ۱۸۴۷ تاسیس شد و امروزه با استفاده از نوآوری‌ها و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد توانسته است زندگی آنها را بهبود ببخشد.

طبق گزارشات به دست آمده، برند زیمنس در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۶۲ هزار کارمند داشته است. این کارمندان از تمامی کشورهای دنیا در کارخانه‌های این برند مشغول به فعالیت بودند. همچنین این برند در حال حاضر حدود ۲۹۰ کارخانه در سراسر دنیا دارد. این برند یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به شمار می‌رود؛ بنابراین هزینه هوشمند سازی آن می‌تواند نسبتا گران باشد، اما با توجه به خدمات مناسبی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد می‌توان گفت خیال شما بابت کیفیت تجهیزات آن راحت خواهد بود.

برند زیمنس چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

تجهیزاتی که این برند به مشتریان ارائه می‌دهد شامل سیستم‌های شناسایی ارتباطات صنعتی، سیستم‌های تولید، سیستم‌های کنترل فرآیند، سیستم‌های کنترل اپراتور، سیستم‌های سنسور، منابع قدرت و… می‌شود‌.

هدف اصلی برند زیمنس چیست؟

برند زیمنس فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را بر یک هدف متمرکز کرده است و آن «نبوغ برای زندگی» است. یعنی این برند دائما در تلاش است تا از مواد با کیفیت و به روزترین فناوری‌های دنیا برای ساختن تجهیزات خود استفاده کند و تجهیزاتی با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. این موضوع نشان‌ دهنده این است که برند زیمنس برای مشتریان، جامعه و کار خود ارزش قائل است. همچنین هدف دیگر این برند، فعالیت در زمینه سلامت، انرژی و صنایع مختلف است.

برند برکر

برند برکر Berkerبرند برکر Berker در زمینه تأسیسات الکتریکی با کیفیت و تولید سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان فعالیت می‌کند. این برند سعی دارد با هدف رضایت مشتری، بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار آنها قرار دهد. آزمایشگاه مرکزی برند برکر، محصولات جدید را تا حد امکان توسعه می‌دهد و از فناوری‌های جدید برای ساختن محصولات خود استفاده می‌کند. این برند برای اینکه بتواند محصولات خود را به بهترین نحو تولید کند، با مشهورترین طراحان همکاری و مشارکت می‌کند و از روند یکنواختی برای ساختن تجهیزات و محصولات خود استفاده نمی‌کند بلکه دائماً در تلاش است تا آنها را با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید دنیا همسو کند.

برند برکر چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

برند برکر از سال ۱۹۱۹ سوئیچ‌ها و سیستم‌های با کیفیت خود را تولید کرد. این سیستم‌ها از کیفیت و طراحی بسیار بالایی برخوردار بودند به طوری که توانستند در برابر آزمایشات مختلف مقاومت کنند. این موضوع باعث شد تا بارها جوایز متعددی دریافت کنند. در حال حاضر سوئیچ‌ها و سیستم‌های این برند در سراسر جهان استفاده می‌شوند. وجه مشترکی که این سیستم‌ها و سوئیچ‌ها با یکدیگر دارند، نوع طراحی، کیفیت و بادوام بودن آنها است.

هدف اصلی برند برکر چیست؟

از آنجایی که رضایت مشتری هدف اصلی برند برکر است، آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و بهترین مواد برای ساخت تجهیزات خود استفاده کنند. در همین راستا، برند برکر در ۵۰ سال اخیر توانسته افتخارات زیادی کسب کند و بارها جوایز طراحی ملی یا بین‌المللی را دریافت کند. افتخارات و جوایز متعددی که این برند دریافت کرده است باعث شده تا مشتریان به این برند اعتماد ویژه‌ای داشته باشند.

چه ویژگی خاصی در برند برکر وجود دارد که آن را از دیگر برندها متمایز می‌کند؟

چیزی که برند برکر را منحصربه‌فرد می‌کند این است که این برند اغلب تجهیزات خود را بنا به خواسته مشتریان برای یک ملک خاص طراحی و اجرا می‌کند بنابراین کمتر کسی می‌تواند تجهیزاتی شبیه به تجهیزات این برند را در بازار پیدا کند. در واقع می‌توان گفت اندازه تجهیزات و محصولاتی که آنها سفارشی‌سازی می‌کنند، کاملا به اندازه محیط ملک شما بستگی دارد.

هنگام انتخاب برند تجهیزات هوشمند سازی، به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای اینکه بتوانید یکی از این برندها را برای هوشمند سازی ساختمان خود انتخاب کنید لازم است به عوامل مختلفی مانند دوام داشتن تجهیزات، کارکرد بالا، زیبایی، قیمت مناسب‌، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و… توجه کنید. اما بدون شک مهمترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است، زیرا هرچقدر که یک برند گارانتی بیشتری به شما ارائه دهد مطمئناً خیال شما از بابت خرید تجهیزات راحت‌تر خواهد بود.

بعد از داشتن گارانتی، ویژگی که بسیاری از افراد به آن توجه می‌کنند قیمت تجهیزات است. به ‌طور کلی، هوشمند سازی ساختمان هزینه زیادی برای شما خواهد داشت؛ بنابراین توجه کردن به قیمت تجهیزاتی که قصد خریداری آنها را دارید می‌تواند بخشی از هزینه‌های مورد نظر شما را کاهش دهد. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید، لازم است در ابتدا درباره هر برند تحقیقات کاملی انجام دهید و سپس تصمیم‌گیری کنید زیرا این موضوع نیاز به تجزیه‌وتحلیل زیادی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات لازم درباره هوشمند سازی ساختمان را به شما بگوییم و بهترین برندها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. در پایان این کاملاً به شما بستگی دارد که با توجه به نیازهایتان کدام برند را برای هوشمندسازی ساختمان خود انتخاب کنید، اما به یاد داشته باشید که برای انتخاب برند مورد نظر خود عجله نکنید بلکه با تصمیم‌گیری و تحقیق پیش بروید.

]]>
https://smartsho.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/feed/ 0
دلایل مهم استفاده از تجهیزات خانه هوشمند برند ABB https://smartsho.com/blog/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86/ https://smartsho.com/blog/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86/#respond Tue, 15 Feb 2022 08:07:48 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=327 مهم‌ترین دلایل استفاده از تجهیزات خانه هوشمند برند ABB تمایل انسان‌ها به استفاده از تکنولوژی برای راحت کردن زندگی خود بسیار جذاب است و هرچقدر که بیشتر از تکنولوژی در زندگی خود استفاده کنند بیشتر به آن نیاز پیدا می‌کنند. استفاده از ساده‌ترین ابزارهای هوشمند گرفته مانند موبایل، تبلت و ساختمان‌های هوشمند همه از تجهیزات موردعلاقه انسان مدرن می‌باشند. برای ایجاد یک زندگی راحت […]]]> مهم‌ترین دلایل استفاده از تجهیزات خانه هوشمند برند ABB

 تمایل انسان‌ها به استفاده از تکنولوژی برای راحت کردن زندگی خود بسیار جذاب است و هرچقدر که بیشتر از تکنولوژی در زندگی خود استفاده کنند بیشتر به آن نیاز پیدا می‌کنند. استفاده از ساده‌ترین ابزارهای هوشمند گرفته مانند موبایل، تبلت و ساختمان‌های هوشمند همه از تجهیزات موردعلاقه انسان مدرن می‌باشند.

برای ایجاد یک زندگی راحت و پر از آرامش بار دیگر تکنولوژی به یاری انسان آمده و هوشمند سازی ساختمان می‌تواند این آسایش و راحتی را چندین برابر کند. این راحتی شامل گزینه‌های فراوانی است اما مهم‌ترین مسئله برای ایجاد چنین زندگی، نیاز است که با برندهای مختلفی آشنا شده و بهترین آن را برگزینیم. در مطالب بعدی به شما خواهیم گفت که چرا برای هوشمندسازی منازل خود بهتر از تجهیزات خانه هوشمند برندABB استفاده کنید.

 معرفی برند ABB

برند ABB یک شرکت فناوری جهانی پیشرفته و پیشرو است که هدف آن در جهت تحول جامعه و صنعت برای دستیابی به آینده‌ای بهتر و بهینه‌سازی مصرف انرژی است. ABB با اتصال نرم‌افزارهای مختص به خود به انواع تجهیزات مختلف و هوشمند سازی ساختمان مانند برق سازی، رباتیک و غیره قادر است تا مرزهای فناوری را برای ارتقای عملکرد به سطوح بالاتر و جدیدتری به‌پیش ببرد. این شرکت باسابقهٔ افزون بر ۱۳۰ سال با حدود ۱۰ میلیون و ۵ هزار کارمند در بیش از ۱۰۰ کشور جهان هدایت می‌شود که کشور عزیزمان ایران نیز یکی از آن‌ها است.

 جهت آشنایی بیشتر با برند ABB مقاله معرفی و آشنایی با برند ABB را مطالعه کنید

 محصولات هوشمند برند ABB

محصولات خانه هشومند bb این شرکت قریب به ۶ هزار محصول تولید کرده که در قسمت‌های مختلف یک‌منزل هوشمند کاربرد دارند. خدمات بسیار جالبی ارائه می‌دهند و باعث جذب مشتریان می‌شوند. در ادامه بخشی از خدمات و امکانات این برند گفته می‌شود که از مهم‌ترین دلایل برای استفاده از این برند است.

مشاهده محصولات برند ABB

 فری هوم خانه هوشمند ABB

 برند ABB یکی از خدمات خود را تحت عنوان فری هوم یا همان خانه رایگان ارائه می‌دهد و منظورش به این معناست که صاحبان منازلی که از تجهیزات هوشمند ABB استفاده می‌کنند بتوانند به‌صورت وایرلس و با صرف کمترین هزینه ممکن با منزل خود در ارتباط باشند و بتوانند کارایی تمامی تجهیزات را چک کند. این سری از خدمات قادر هستند تا حداقل ۶۰ تا از ابزارهای هوشمندی که در منزل شما قرار دارند را تحت نظر بگیرند و آن را کنترل کنند. بنابراین شما می‌توانید زمانی که در منزل حضور ندارید برخی کارهای روزمره خود مانند تمیز کردن خانه با استفاده از جاروهای هوشمند را انجام دهید.

 مصرف بهینه انرژی خانه هوشمند ABB

 همیشه مشکلی که گریبان‌گیر جوامع مختلف بوده و همواره وجود دارد، مصرف بی‌رویه انرژی و نتیجه آن آلودگی محیط‌زیست است. بنابراین با هوشمند سازی منزل خود با استفاده از تجهیزات برند ABB می‌توانید بیشترین کارایی و بازدهی را با صرف کمترین هزینه و میزان انرژی تجربه کنید. صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین و پررنگ خدمات این برند از دیرباز محسوب می‌شود. امکان کنترل از راه دور روشنایی خانه، سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه من‌جمله کارهایی است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

 ایمنی فوق‌العاده خانه هوشمند ABB

 برای ایجاد زندگی سرشار از آرامش برای خود، نیاز است تا از ایمنی منزل خود برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناخوشایند و پیش‌بینی‌نشده‌ای، بسیار لازم و ضروری است. یکی از ابزارهای موردنیاز در چنین مواقعی سیستم اطفاء حریق بوده که برند هوشمند ABB با تولید یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای خود در این زمینه می‌تواند دود، مونوکسیدکربن و گرمای غیرطبیعی در خانه را شناسایی کرده و با فعال‌سازی زنگ خطر شما را مطلع سازد. علاوه بر این سیستم هوشمند این برند، قادر است تا حرکات غیرطبیعی مانند باز و بسته شدن بی‌دلیل در و پنجره یا روشن و خاموش شدن چراغ‌های منزل و یا هر حرکت غیرطبیعی را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما اطلاع داده که یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خانه هوشمند ABB است.

 رویکرد امنیتی خانه هوشمند ABB

 شاید شما همیشه این ترس را همراه خود داشته باشید تا کلاه‌برداران اینترنتی به هک سیستم امنیتی منزل شما اقدام کنند که درنتیجه منجر به اتفاقات ناخوشایندی شود. اما باید بگوییم که تمامی سیستم‌های این شرکت با امنیتی چندلایه محافظت می‌شوند. علاوه بر این تمامی سیستم‌های هوشمند خانه ABB به شرکت مایکروسافت متصل بوده و از هرگونه حمله سایبری با قوی‌ترین سیستم‌ها از سیستم هوشمند منزل شما مراقبت می‌کنند.

 هزینه‌های خانه هوشمند ABB

اگر دلیل شما برای هوشمندسازی منازلتان هزینه‌های گزاف و قیمت‌های بالا است، سخت در اشتباه هستید، چراکه با اندکی حساب‌وکتاب می‌توانید به این نتیجه برسید که با صرف هزینه‌ای قابل‌تأمل برای هوشمند سازی خانه، می‌توانید از هزینه‌های بعدی برای مصرف سوخت، انرژی، تعمیرات و استهلاک تجهیزات خود صرفه‌جویی کنید. بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به هوشمندسازی منزل خود جهت جلوگیری از مصرف انرژی و هزینه‌های بیشتر اقدام کنید؛ همچنین جهت برآورد و مشاهده هزینه هوشمند سازی ساختمان میتوانید به مقاله هزینه هوشمندسازی ساختمان چقدر است؟ مراجعه کنید.

 کلام آخر

در این مطلب سعی بر این داشته‌ایم تا شما را با یکی از برندهای محبوب جهانی برای هوشمندسازی منزل خود آشنا کنیم و دلایلی که باعث شود یکی از گزینه‌های انتخابی برای شما باشند را شرح دهیم. هزینه، امنیت بالا، خدمات ویژه و دیگر امکانات فوق‌العاده از مزایای برند ABB می‌باشند و آن را به برندی ساخته تا حافظ امنیت و آرامش شما باشد.

]]>
https://smartsho.com/blog/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند ASTRUM https://smartsho.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-astrum/ https://smartsho.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-astrum/#respond Wed, 08 Apr 2020 07:19:17 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=230 برند ASTRUMبرند ASTRUM شرکتی نوپا در زمینه تولید محصولات هوشمندسازی ساختمان می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ میلادی و در کشور ترکیه تاسیس گردید. در حال حاضر آستروم تولید کننده پنلها و نمایشگرهای لمسی متنوع میباشد که شرح آنها به قرار ذیل است. نمایشگرهای لمسی مدل INSPINIA که در ابعاد ۷ و ۱۰ اینچ تولید […]]]> برند ASTRUM

برند ASTRUM شرکتی نوپا در زمینه تولید محصولات هوشمندسازی ساختمان می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ میلادی و در کشور ترکیه تاسیس گردید. در حال حاضر آستروم تولید کننده پنلها و نمایشگرهای لمسی متنوع میباشد که شرح آنها به قرار ذیل است.

  • نمایشگرهای لمسی مدل INSPINIA که در ابعاد ۷ و ۱۰ اینچ تولید میشوند و دارای قبلیتهای فنی و نرم افزاری بدین شرح اند:
  • این نمایشگرها با توجه به طرحها و ظواهر مختلف در سه مدل GRAND, SLIM, VITRE عرضه می شوند.
  • نمایشگرها دارای سرور داخلی بوده و لذا پورت مستقیم KNX جهت اتصال بدون سرور جانبی به سیستم KNX وجود دارد. لذا به کمک برنامه جانبی میتوان بر روی پنلها برنامه گرافیکی سیستم هوشمند را طراحی و تجهیزات سیستم هوشمند را به راحتی کنترل کرد. همچنین این پنلها سایر پورتهای ارتباطی نظیر Modbus را نیز دارند.
  • نمایشگرها چندکاره بوده و علاوه بر کنترل سیستم هوشمند KNX میتوان دوربینهای شبکه را بر روی آنها مشاهده کرد. همچنین نرم افزار مخصوص سیستم VOIP بر روی آنها نصب بوده و میتوان از آنها به عنوان پنل داخلی سیستم آیفون تصویری و یا ارتباط داخلی نیز استفاده کرد.
  • این پنلها دارای سیستم عامل Android نسخه ۲.۲ بوده و امکان نصب نرم افزارهای مختلف بر روی آن وجود خواهد داشت.
  • محصول بسیار کاربردی دیگر این برند یک رابط ویژه با نام تجاری VFace است که برای کنترل دستگاه های سرمایش/ گرمایش از نوع VRV/VRF می باشد. به کمک این رابط (Gateway) میتوان دستگاههای برندهای مختلف نظیر DAIKIN, HITACHI, LG, MITSUBISHI, Panasonic, Toshiba, Samsung را به راحتی با سیستم هوشمند کنترل و مانیتور کرد. همچنین برای کنترل این سیستم میتوان از اپلیکیشن مخصوص موبایل منطبق با سیستم عاملهای Android, iOS بهره برد.

تاچ پنل برند ASTRUM

با کمک محصولات برند ASTRUM در کنار سایر محصولات برندهای دیگر میتوان راهکارهایی جامع برای هوشمندسازی ساختمان ارائه داد. برای همین منظور به سایت اسمارت شو مراجعه کرده و یا با کارشناسان فنی این شرکت تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید محصولات برند ASTRUM به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
]]>
https://smartsho.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-astrum/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند Busch-Jaeger https://smartsho.com/blog/busch-jaeger/ https://smartsho.com/blog/busch-jaeger/#respond Mon, 06 Apr 2020 09:11:50 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=205 معرفی و آشنایی با برند Busch-Jaegerکمپانی آلمانی Busch- Jaeger Elektro GmbH بوش جگر بیش از ۱۴۰ سال است که رهبری بازار را در زمینه فناوری های برق ساختمان به عهده دارد. در حال حاضر این شرکت زیرمجموعه گروه بزرگ ABB آلمان می باشد و محصولات خود را به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می کند. این شرکت در حدود […]]]> معرفی و آشنایی با برند Busch-Jaeger

کمپانی آلمانی Busch- Jaeger Elektro GmbH بوش جگر بیش از ۱۴۰ سال است که رهبری بازار را در زمینه فناوری های برق ساختمان به عهده دارد. در حال حاضر این شرکت زیرمجموعه گروه بزرگ ABB آلمان می باشد و محصولات خود را به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می کند. این شرکت در حدود ۱۳۰۰ کارمند دارد که در شهرهای Lüdenscheid  و Aue  آلمان مستقر میباشند.

عضویت در گروه ABB

گروه ABB یک رهبر جهانی در حوزه فناوری و صنایع برقی میباشد. این شرکت بیش از ۱۳۰ سال سابقه دارد و با ۱۴۴۰۰۰ کارمند در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت میکند. شرکت ABB در چهار حوزه در سطح جهانی کار میکند: صنعت برق ساختمان، اتوماسیون صنعتی، رباتیک و ماشین آلات کاربردی در خطوط تولید و بسته بندی.

در سال ۱۹۶۹ شرکت Busch- Jaeger توسط گروه ABB خریداری و به عضویت این گروه جهانی پیوست.

محصولات و راهکارها

دامنه محصولات شرکت Busch- Jaeger در حدد ۶۰۰۰ قطعه می باشد. در حوزه هایی نظیر: مجموعم کاملی از تجهیزات برقی ساختمان از کلید و پریز در طرحها و مدلهای مختلف تا انواع سنسورهای حرکتی، سیستم آیفون تصویری هوشمند و طیف وسیعی از تجهیزات هوشمندسازی ساختمان تحت استاندارد بین المللی KNX.

محصولات و راهکارهای شرکت بوش از کیفیت بالایی برخوردارند و دارای استاندارد DIN EN ISO 9001 می باشند. همچنین این شرکت استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001 را نیز داراست. Busch- Jaeger حامی محیط زیست است و با ایجاد یک سیستم مدرن در این زمینه شرایط را برای دریافت استاندارد جهانی DIN EN ISO 14001 فراهم ساخته است.

تلاش مداوم برای توسعه روزافزون محصولات و راهکارها شرط اصلی این شرکت برای حضور موفق در بازارهای جهانی می باشد. شرکت بوش خدمات گسترده ای را برای آموزش نیز ارائه میدهد و با تاسیس یک مرکز آموزشی در شهر Lüdenscheid  دوره های متعدد فنی و مهندسی را در محیطی مدرن و با معماری پیشرفته برگزار میکند.

محصولات برند بوش جگر

رده بندی محصولات

  • طیف وسیعی از انواع کلید و پریزهای ساختمانی در طرحها و مدلهای مختلف قابل استفاده در ساختمانهای کلاسیک و مدرن. همچنین محصولات ضدآب برای نصب در فضای آزاد نیز تولید و عرضه میکند.
  • محصولات هوشمند متنوع تحت استاندارد KNX نظیر کلید و ترموستاتهای هوشمند چندمنظوره با نام های Busch- Triton, Busch- priOn, به اضافه سنسورهای حرکتی، پنلها و نمایشگرهای لمسی
  • سیستم آیفون تصویری تحت شبکه با نام ABB- Welcome با قابلیتها و امکاناتی فراتر از سیستمهای رایج
  • سیستم کنترل تردد با نام ABB- AccessControl که به صورت مجزا امکان اتصال بر روی هر درب برقی را دارد. همچنین این سیستم قابلیت اتصال به سیستم آیفون تصویری را دارد تا امکانات آن چندبرابر شود.
  • سیستم دزدگیر بی سیم (رادیویی) با نام ABB- Secure و قابلیت نصب آسان در هر ساختمان و امکان کنترل از راه دور. این سیستم دارای پنل مرکزی، آژیر خطر، دتکتور حرکتی بی سیم و مگنت درب و پنجره می باشد.
  • تولید Busch- VoiceControl دستگاهی بسیار جذاب تحت استاندارد KNX و به منظور کنترل سیستم هوشمند با صدا (Voice). با اتصال این دستگاه تحت شبکه به سیستم هوشمند و به کارگیری دستیارهای صوتی نظیر Amazon Alexa, Google Home میتوانید به راحتی سیستم هوشمند را با صدای خود کنترل کنید.

جوایز شرکت بوش

  • در سال ۲۰۱۲ این شرکت موفق به کسب ۱۵ جایزه در زمینه طراحی محصولات RedDot Design Award شد.
  • در سال ۲۰۱۶ Busch- Jaeger برنده جایزه German Brand Award در حوزه برندسازی برتر (Excellence Branding) شد. جایزه ای که سالیانه در ۶۰ بخش مختلف در حوزه مدیریت برندها (Brand Management) و در کشور آلمان برگزار میشود.
  • بوش شرکتی است که برای ارتباط خانواده و کار اهمیت زیادی قائل است. برای همین از طرف هیات داوران مرکز “زن و شغل” (Frau & Beruf) برنده جایزه شرکت دوستدار خانواده (Family-friendly company) شده است.
جهت خرید محصولات برند Busch- Jaeger به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
]]>
https://smartsho.com/blog/busch-jaeger/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند HAGER https://smartsho.com/blog/hager-brnad/ https://smartsho.com/blog/hager-brnad/#respond Mon, 06 Apr 2020 08:16:49 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=201 معرفی و آشناییی با برند HAGERگروه هاگر Hager یک کمپانی خانوادگی است که از زمان تاسیس در سال ۱۹۵۵ در زمینه تولید و ساخت تاسیسات برق در ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی فعالیت داشته است. این شرکت تولید کننده و ارائه دهنده خدمات متنوع الکتریکال از توزیع و انتقال برق تا سیستمهای امنیتی و هوشمند ساختمان، می باشد. همچنین در […]]]> معرفی و آشناییی با برند HAGER

گروه هاگر Hager یک کمپانی خانوادگی است که از زمان تاسیس در سال ۱۹۵۵ در زمینه تولید و ساخت تاسیسات برق در ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی فعالیت داشته است. این شرکت تولید کننده و ارائه دهنده خدمات متنوع الکتریکال از توزیع و انتقال برق تا سیستمهای امنیتی و هوشمند ساختمان، می باشد. همچنین در حال حاضر برندهای معتبر Berker, Bocchiotti, Daitem, Diagral, Elcom and E3/DC از زیرمجموعه های این گروه می باشند. در آگوست سال ۲۰۱۹ و بر اساس آمار مجله Die Deutsche Wirtschaft این شرکت در بین ۵۰۰ شرکت برتر آلمانی و در جایگاه ۱۲۸ ام قرار گرفت.

تاریخچه HAGER

شرکت Hager oHG در سال ۱۹۵۵ توسط دو برادر به نامهای اسوالد و هرمان هاگر و با همراهی پدرشان پیتر هاگر در منطقه Saarland آلمان تاسیس شد. از سال ۱۹۴۵ منطقه Saarland تحت کنترل اقتصادی فرانسه بود و ارتباطی با بازار کشور آلمان نداشت. با این حال موسسان هاگر در فکر نفوذ به بازار هر دو کشور بودند. برای همین منظور در سال ۱۹۵۹ برادران هاگر اولین شرکت تابعه خود را با نام تجاری Hager Electro S.A. در شمال شرقی فرانسه تاسیس کردند.

در سال ۱۹۶۶ شرکت هاگر آموزش های سیستماتیک را برای متخصصین خود پایه ریزی کرد که نتیجه آن ایجاد فرهنگ وفاداری به مشتریان بود و این فرهنگ تا به امروز ادامه پیدا کرده است. در سال ۱۹۶۸ در آلمان و ۱۹۷۰ در فرانسه این شرکت موفق به ثبت اختراع فیوزهای چرخشی برق شد. در همین سالها شبکه توزیع انبوه محصولات با نام Hager- Rapid- System در بازار فرانسه راه اندازی شد. با توسعه فعالیتهای هاگر و در سال ۱۹۷۳ میلادی موفق به ثبت فروش ۴۳ میلیون دویچه آلمان و همچنین در سال ۱۹۷۴ موفق به گردش مالی ۲۲ میلیون فرانک فرانسه شد.

با شروع دهه ۱۹۸۰ این شرکت فعالیت خود را به عنوان تولید کننده و ارائه دهنده کلیه راهکارهای تاسیسات برق و سیستمهای هوشمند ساختمانی ادامه داد. راه اندازی شعب و شرکتهای فروش در کشورهای سوئیس و انگلستان از دیگر دستاوردهای Hager در دهه ۱۹۸۰ میلادی می باشد. همچنین در سال ۱۹۸۲ این شرکت اولین فیوزهای محافظتی حافظ جان (RCCB) را در کشور آلمان تولید کرد. در اواسط دهه ۱۹۹۰  کانالهای فروش و توزیع این شرکت در سایر کشورها نظیر امارت متحده، سنگاپور، مالزی، هنگ کنگ، چین، استرالیا و نیوزیلند راه اندازی شدند.

در سال ۲۰۰۷ شرکت هاگر به مجموعه قوانین و مقرارت اتحادیه اروپا (Societas Europaea) پیوست و نام تجاری خود را به Hager SE تغییر داد.

شرکت هاگر در حال حاضر دارای ۲۲ سایت تولیدی در ۱۰ کشور دنیا می باشد. بدین ترتیب محصولات متناسب با نیازهای بازارهای محلی و منطقه ای تهیه و تولید می شوند. بزرگترین سایت تولیدی این شرکت در شهر Obernai فرانسه می باشد. در سال ۲۰۱۵ وب سایت یا به عبارت دقیق تر فوروم این شرکت با نام Hager Forum به منظور آموزش و تبادل اطلاعات بین همکاران، مشتریان و کارمندان ایجاد شد.

شرکت های زیر مجموعه HAGER

برند هاگر راهکارهای متنوعی را برای تاسیسات برق در ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه می دهد. در سال ۲۰۰۹، برندهایی نظیر ehalit, Weber, Lume, Klik, Flash, Polo, Ashley & Rock and Logisty همگی در هاگر ادغام شدند و لذا محصولات خود را تحت نام تجاری Hager تولید کردند. سیستمهای امنیتی و هشدار نیز با خرید برندهای Daitem, Diagram روانه بازار شدند.

شرکت ایتالیایی Bocchiotti/Iboco نیز به مجموعه هاگر پیوست. این شرکت رهبری بازار ایتالیا در زمینه سیستمهای مدیریت کابلها در توزیع برق را دارا می باشد. همچنین شرکت Elcom نیز به عنوان تولید کننده سیستمهای آیفون تصویری و ارتباط داخلی به مجموعه هاگر پیوست.

در سال ۲۰۱۰ هاگر شرکت آلمانی Berker را نیز خریداری کرد. شرکت Berker تولید کننده تجهیزات برقی ساختمان نظیر انواع کلید و پریز، آیفون تصویری و تجهیزات هوشمند ساختمان تحت استاندارد KNX می باشد. پس از الحاق Berker به Hager شرکت برکر رسماً از زیر مجموعه های گروه INSTA خارج شد. بدین تریتب هاگر وارد صنعت هوشمندسازی ساختمان تحت استاندارد KNX گردید. هاگر رهکارهای جامعی را برای هوشمند سازی ساختمان ارائه میدهد. از فعالسازها و کنترلها گرفته تا انواع سنسورها، کلیدها و ترموستاتهای چندمنظوره. همچنین گجتهای هوشمند جذابی را نیز تولید میکند نظیر KNX IoT که امکان اتصال سیستم KNX به دیگر سیستمها و برندهای منطبق با اینترنت اشیا را فراهم میسازد نظیر Alexa, Philips Hue, IFTTT, SONOS, …

محصولات کمپانی Hager

  • سیستمهای توزیع، اندازه گیری و مدیریت مصرف برق
  • سیستمهای مدیریت کابلهای انتقال برق فشار قوی و فشار ضعیف
  • کلید و پریز و تجهیزات هوشمند ساختمانی تحت استاندارد KNX
  • سیستمهای امنیتی و هشدار

محصولات کمپانی Hagerبیش از ۶ درصد از درآمد سالیانه هاگر صرف تحقیق و توسعه (R&D) می شود که تیمی متشکل از ۸۰۰ نفر کارمند میباشد. این شرکت تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۳۰۰۰ اختراع را به ثبت رسانده است.

برخی از جوایز بین المللی Hager

  • سال ۲۰۰۷؛ برنده جایزه IF Product Design Award بابت کلید و پریزهای مدل Kallysto
  • سال ۲۰۱۷؛ برنده Red Dot Award بابت سیستمهای آیفون تصویری Elcom
  • سال ۲۰۱۹: برنده Red Dot Design Award به خاطر کلیدهای هوشمند Berker مدل ۸

جهت خرید محصولات برند Hager به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
]]>
https://smartsho.com/blog/hager-brnad/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند Zennio https://smartsho.com/blog/zennio-brnad/ https://smartsho.com/blog/zennio-brnad/#respond Sun, 05 Apr 2020 09:44:15 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=184 برند zennioZennio یک شرکت اسپانیایی است که در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده است. این شرکت تولید کننده و ارائه دهنده محصولات و راهکارهای متنوع در زمینه هوشمندسازی ساختمان و هتلها می باشد. محصولات این شرکت به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر میگردد و هدف اصلی این شرکت ایجاد آسایش، راحتی و کاهش بهینه مصرف […]]]> برند zennio

Zennio یک شرکت اسپانیایی است که در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده است. این شرکت تولید کننده و ارائه دهنده محصولات و راهکارهای متنوع در زمینه هوشمندسازی ساختمان و هتلها می باشد. محصولات این شرکت به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر میگردد و هدف اصلی این شرکت ایجاد آسایش، راحتی و کاهش بهینه مصرف انرژی برای مشتریان و مصرف کنندگان این سیستمها می باشد.

شرکت زنیو محصولات تنوعی را تحت استاندارد KNX تولید میکند که به سادگی میتوان به کمک آنها راهکارهایی خارق العاده برای هوشمندسازی ساختمانها و هتلها ارائه داد.

ماژولها و فعالسازهای تابلویی و توکار

  • روشنایی از نوع سوئیچر و دیمر (Switch, Dimmer Actuator) با قابلیت دیم کردن چراغهای LED
  • فعالساز مخصوص برای دیم کردن و کنترل هوشمند ریسه ها و چراغهای RGB LED (ال ای دی های سه رنگ) جهت ایجاد افکتها و سناریوهایی نوری متنوع در فضاهای داخلی یک ساختمان
  • فعالسازهای کومبو که قابلیت کنترل همزمان سوئیچ و پرده برقی را می دهد.
  • فعالساز فنکوئل ۲ و ۴ کاناله که امکان کنترل اتومات فنکوئلهای سه دور و شیربرقی کویل آن را فراهم میسازد.
  • منابع تغذیه، مبدلها و تجهیزات ارتباطی مختلف برای اتصال سیستم KNX به سایر سیستمها نظیر: USB, IP, DALI, RS232, Line Coupler
  • کنترلر سیستم صوتی مخصوص هتلها و سایر ساختمانها با تکنولوژی بلوتوث (Bluetooth) که امکان اتصال موبایل یا تبلت افراد را به صورت بی سیم به باندهای سقفی یا دیواری فراهم میسازد. این کنترلر تحت استاندارد KNX بوده و برای مثال میتوان از طریق KNX عملکرد آنرا نظیر فعال/ غیرفعال، حالت Mute و تنظیم صدا (Volume) را به راحتی کنترل کرد.
  • شرکت زنیو دستگاه اندازه گیری مصرف برق تکفاز و سه فاز را نیز در سبد محصولات خود دارد. این دستگاه هوشمند در ورودی برق هر ساختمان یا واحد نصب شده و میزان برق مصرفی را بر حسب KWh (کیلووات ساعت) میسنجد. همچنین میتوان به کمک آن انواع سناریوهای هوشمند نظیر اخطار افزایش مصرف برق، تشکیل نمودار میزان مصرف ماهیانه برق و محاسبه هزینه برق مصرفی ساختمان.
  • یکی دیگر از محصولات پرکاربرد این برند اروپایی فرستنده IR Emitter ویژه کنترل هرگونه دستگاه ریموت دار و یا اسپلیت یونیتها میباشد. بدین ترتیب میتوان ریموتها مادون قرمز دستگاههای مختلف نظیر تلویزیون، سیستم صوتی و یا تاسیسات سرمایش/ گرمایش را برای این دستگاه تعریف (Learn) کرد و سپس توسط سیستم هوشمند آنها را کنترل کرد. همچنین برای کنترل اسپلیت یونیتهای برندهای مطرح در زمینه تاسیسات مکانیک نظیر DAIKIN, Toshiba, LG, Mitsubishi, Panasonic نیز دستگاه مخصوص ساخته است.
  • برند Zennio پنلها، ترموستاتها و کلیدهای لمسی متنوعی را برای کنترل سیستم هوشمند طراحی و عرضه کرده است. این پنلهای لمسی در طرح های شیشه ای و در رنگهای سفید، مشکی، نقره ای و طلایی تولید می شوند و هرگونه سلیقه ای را به خود جلب میکنند. پنلهای لمسی دارای اپلیکیشن مخصوص برای موبایل بوده و از طریق موبایل نیز میتوان به آنها متصل شده و سیستم هوشمند را کنترل کرد.
  • مجموعه تجهیزات تخصصی مخصوص کنترل سیستمهای برق در هتلها نظیر: پنلهای ورودی به هر اتاق با تکنولوژی RFID که کارت مراجعه کنندگان را میخواند و درب را باز میکند، کلیدهای تاچ و پنلهای کنار سرتخت که امکان کنترل روشنایی، پرده برقی و سیستم سرمایش/ گرمایش را ممکن میسازد و همچنین چراغهای LED متنوع و علامتدار مخصوص فضاهای مختلف هتل.
  • این شرکت اسپانیایی تولید کننده سیستمهای آیفون تصویری تحت شبکه با نام GetFace IP نیز میباشد. پنل بیرونی سیستم آیفون تصویری دارای KeyPad و کارت خوان با تکنولوژی RFID میباشد که امکان تردد بدون کلید را برای ساکنین فراهم میکند.

محصولات برند zennio

شرکت Zennio از برندهای مطرح در زمینه هوشمندسازی میباشد و تنوع بسیاری زیادی را برای محصولات هوشمندسازی ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این شرکت به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کرده و یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید محصولات برند Zennio به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
]]>
https://smartsho.com/blog/zennio-brnad/feed/ 0
آشنایی با سیستم هوشمند بی سیم Z-Wave https://smartsho.com/blog/z-wave/ https://smartsho.com/blog/z-wave/#respond Sat, 04 Apr 2020 16:39:24 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=179 Z-WaveZ-Wave یک استاندارد یا پروتکل هوشمندسازی بی سیم (Wireless) برای تجهیزات برق ساختمان می باشد. این استاندارد به صورت یگ شبکه مش (Mesh Network) عمل میکند و با بکارگیری امواج رادیویی کم مصرف ارتباط بی سیم (Wireless) بین دو دستگاه فرستنده و گیرنده برقرار می شود. به کمک این استاندارد میتوان تجهیزات روشنایی، پرده برقی، […]]]> Z-Wave

Z-Wave یک استاندارد یا پروتکل هوشمندسازی بی سیم (Wireless) برای تجهیزات برق ساختمان می باشد. این استاندارد به صورت یگ شبکه مش (Mesh Network) عمل میکند و با بکارگیری امواج رادیویی کم مصرف ارتباط بی سیم (Wireless) بین دو دستگاه فرستنده و گیرنده برقرار می شود. به کمک این استاندارد میتوان تجهیزات روشنایی، پرده برقی، سرمایش/ گرمایش، قفل برقی، صوتی و امنیتی را به سادگی کنترل و نظارت کرد.

به کمک این استاندارد میتوان تجهیزات هوشمند را با انواع موبایل، تبلت و لپ تاپ کنترل کرد و در صورت اتصال به شبکه جهانی اینترنت می توانیم از هر نقطه دنیا سیستم را نظارت و کنترل کنیم. امکان کنترل این سیستم از طریق سایر دستگاهها نظیر دستیارهای صوتی Alexa, Google Home و نمایشگرهای دیواری نیز مقدور است. در این سیستم میتوان از محصولات برندهای مختلف جهت هوشمندسازی استفاده کرد و لذا محدود به یک برند یا محصول خاص نیستید. تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۲۶۰۰ محصول هوشمند تحت استاندارد Z-Wave در سراسر دنیا تولید و عرضه شده است.

شبکه مش (Mesh Network) چیست؟

شبکه مش راهکاری جالب برای قابلیت ارتباط بی سیم بین دو دستگاه می باشد. مزیت استفاده از آن در اتوماسیون‌های ساختمانی تعیین مسیرهای متعدد به دستگاه مقصد است. تصور کنید که می‌خواهید به سرکار بروید، اگر تنها یک مسیر برای رسیدن به محل کارتان وجود داشته باشد و ترافیک سنگینی به دلیل تصادف اتفاق بیافتد بسیار دیر خواهید رسید؛ اما درصورتی‌که چندین مسیر مختلف پیش روی شما باشد صرف‌نظر از هر اتفاقی، همواره سروقت خواهید رسید. کاهش و افت سیگنال از نگرانی های سیستم های بی سیم است، دستگاه‌های بیسیم Z-Wave سیگنال را افزایش داده و به دستگاه بعدی می‌فرستند (Hopping)  بنابراین حتی اگر یک دستگاه خاموش باشد شبکه به‌سادگی مسیر دیگری را برای رسیدن به هدف جایگزین می‌کند.

تاریخچه Z-Wave

این پروتکل توسط یک شرکت دانمارکی با نام Zensys در سال ۱۹۹۹ بوجود آمد. در آن سال این شرکت یک دستگاه کنترل روشنایی با استاندارد Z-Wave معرفی کرد که به صورت بی سیم و با فرکانس ۹۰۰ MHz کار می کرد.

در سال ۲۰۰۳ چیپ الکترونیکی یا میکروپروسسور جدیدی با نام سری ۱۰۰ تولید و در سال ۲۰۰۵ سری پیشرفته تر آن با نام سری ۲۰۰ روانه بازار گردید. چیپ پیشرفته ZW0201 با عملکردی بهتر و قیمت مناسب تر عرضه شد. در سال ۲۰۱۵ چیپ ارتقای یافته جدید با نام سری ۵۰۰ که به نام Z-Wave Plus نیز شناخته می شد روانه بازار شد. این چیپ جدید با حافظه ای ۴ برابر بیشتر، رنج وایرلس قوی تر و طول عمر باطری بیشتر تولید گردید.

این استاندارد در سال ۲۰۰۵ در آمریکای شمالی مقبولیت پیدا کرد و ۵ کمپانی آمریکایی که مهمترین آنهاDanfoss, Ingersoll- Rand, Leviton,  بودند اتحاد Z-Wave را تشکیل دادند و محصولاتی را تولید کردند که با هم منطبق بوده و مشتریان میتوانستند در یک پروژه از ترکیب آنها استفاده کنند.

در می سال ۲۰۰۶ بخش سرمایه گذاری های شرکت آمریکایی اینتل (Intel Capital) خبر از سرمایه گذاری با شرکت Zensys را کرد و به فاصله چند روز بعد به اتحاد Z-Wave Alliance پیوست. در سال ۲۰۰۸ بار دیگر شرکتهای CISCO Systems, Panasonic, Sunstone Capital, Palamon Capital Partners نیز تصمیم به سرمایه گذاری در Zensys را کردند و بدین ترتیب زمینه رشد بیشتر این استاندارد را فراهم ساختند.

به یکباره در دسامبر سال ۲۰۰۸ شرکت Sigma Designs امتیاز استاندارد Z-Wave را خریداری کرد. پس از این اتفاق دفتر مرکزی استاندارد Z-wave در شهر Fremont ایالت متحده با دفتر شرکت Sigma Design در شهر کالیفرنیا ادغام شدند تا کلیه موضوعات و طرحهای توسعه در کنترل شرکت سیگما درآید. در نهایت در سال ۲۰۱۸ طی یک معامله جاه طلبانه شرکت Sigma امتیاز استاندارد Z-Wave را به ارزش ۲۴۰ میلیون دلار به شرکت Silicon Labs فروخت. این شرکت یکی از بزرگترین طراحان و تولیدکنندگان نیمه هادی (Semiconductors) در دنیاست که محصولات آن برای تولید تجهیزات اینترنت اشیا (IoT) و اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین شرکت Silicon Labs عضو انجمن و اتحادیه سایر استانداردها و پروتکلهای بی سیم نظیر Zigbee, WiFi, Thread, Bluetooth نیز می باشد.

تاریخچه Z-Wave

قابلیت تعامل

یکی از مهمترین ویژگی های استاندارد Z-Wave قابلیت تعامل (Interoperability) آن است. یعنی کلیه ورژنها و نسخه های قدیمی و جدید محصولات چه سخت افزاری و یا نرم افزاری می توانند بدون مشکل با هم ارتباط برقرار کنند و از این بابت محدودیتی وجود ندارد. فناوری شبکه مش (Mesh Network) این امکان را می دهد که هر دستگاه یا نود (اصطلاحی شبکه ای) با دستگاه یا نود مجاور خود به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ارتباط برقرار سازد. بدین معنی که اگر دستگاهی به عنوان فرستده سیگنالی را ارسال کند و گیرنده در محدوده سیگنال بی سیم قرار داشته باشد اطلاعات به صورت مستقیم از فرستده به گیرنده می رسد. اما چنانچه فاصله فرستنده و گیرنده زیاد باشد و یا گیرنده در دسترس مستقیم فرستنده نباشد آنگاه سایر دستگاهها به عنوان تقویت کننده یا بازنشر دهند (repeater) عمل کرده و سیگنال را به صورت غیر مستقیم از فرستنده به دست گیرنده می رسانند.

در سال ۲۰۱۶ شرکت Sigma Designs به منظور توسعه و تولید بیشتر محصولات تحت استاندارد Z-Wave در سطح دنیا اقدام به ارائه نسخه باز (Open Source) قسمتهایی از نرم افزار آن کرد.

انجمن یا اتحاد Z-Wave

در سال ۲۰۰۵ اتحاد Z-Wave با نام Z-Wave Alliance در قالب کنسرسیومی از شرکتهای تولیدکننده تاسیس شد. این اتحاد با دو هدف گسترش و توسعه استاندارد Z-Wave و تضمین منطبق بودن محصولات تولیدی با یکدیگر بوجود آمد. در حال حاضر بیش از ۷۰۰ عضو در اتحاد Z-Wave وجود دارند که اعضای اصلی آن شامل برندها و موسساتی نظیر ADT Corporation, Alarm.com, Assa Abloy, Fibaro, Huawei, Ingersoll Rand, Jasco, Leedarson, LG Uplus, Nortek Security, Silicon Labs, Smartthing (Samsung) می باشند.

صدور گواهی نامه برای محصولات به عهده اتحاد Z-Wave است. گواهی نامه ها فنی و تجاری می باشند. گواهی نامه های فنی توسط مجموعه Silicon Labs و گواهی نامه های تجاری توسط خود اتحاد Z-Wave صادر می گردند.

Z-Wave

مزایای اصلی Z-Wave

  • ایمنی بالا: به دلیل اختصاص شناسه (ID) منحصر به فرد برای هر محصول در شبکه Z-Wave امکان دسترسی، خرابکاری و یا کنترل آن توسط سایر سیستمها و کنترلرهای مرکزی وجود ندارد.
  • تاخیر بسیار کم: Z-Wave استانداردی قابل اطمینان و با تاخیر بسیار کم (Low Latency) در انتقال بی سیم دیتا می باشد. سرعت انتقال دیتا حداکثر ۱۰۰ کیلو بیت بر ثانیه می باشد که برای انتقال داده در هوشمندسازی ساختمان مناسب است.
  • مصرف کم باطری: بخش قابل توجهی از محصولات این استاندارد با باطری کار میکنند و نیازی به سیم کشی ندارند. به همین دلیل این استاندارد به گونه ای طراحی شده که مصرف باطری بسیار کم باشد و اینگونه ادعا می شود که هر دستگاه تا ۷ سال بدون نیاز به تعویض باطری کار میکند.
  • عدم تداخل: یکی از نگرانی ها در سیستم های بی سیم تداخل امواج و سیگنالهاست. در سیستم Z-Wave تداخلی با سایر استانداردهای بی سیم نظیر WiFi, Zigbee و سایر فناوری های بی سیم با فرکانس ۴ GHz وجود نخواهد داشت.
  • قابلیت تعامل: یکی از ویژگی های مهم این استاندارد قابلیت انطباق و تعامل نسخه های قدیمی و جدید محصولات با یکدیگر می باشد. لذا به راحتی میتوان از یک ترموستات جدید استفاده کنیم بدون اینکه نیاز به تغییر در سایر قسمتهای پروژه باشد.
  • شبکه مش: همانطور که قبلاً اشاره شد این استاندارد به صورت یک شبکه مش عمل میکند و لذا هر دستگاه به عنوان تقویت کننده یا باز نشر دهنده امواج عمل میکنند. بدین ترتیب انتقال سیگنال از فرستنده به گیرنده تضمین شده است.

فرکانس رادیویی

در نسخه های قدیمی سیستم Z-Wave سرعت انتقال داده ۴۰ کیلوبیت بر ثانیه بود. در حالیکه با توسعه این سیستم در حال حاضر سرعت انتقال دیتا به ۱۰۰ کیلوبیت بر ثانیه رسیده است. این سرعت انتقال دیتا برای هوشمندسازی ساختمان بسیار کارآمد است. حداکثر فاصله بین دو دستگاه برای انتقال مستقیم سیگنال بی سیم ۳۰ متر است (در پردازنده های جدید سری ۵۰۰ این فاصله به ۴۰ متر افزایش یافته است). همچنین یک سیگنال تا ۴ مرتبه بین دستگاهها یا نوده انتقال می یابد و لذا پوشش بیسیم بسیار مطلوبی رابرای یک واحد مسکونی فراهم می سازد.

برای انتقال بی سیم یک سیگنال رادیویی نظیر Z-Wave از فرآیند مدولاسیون استفاده می شود. مدولاسیون در مهندسی برق و مخابرات، عبارت است از سوارکردن سیگنال پیام (داده، اطلاعات) روی یک سیگنال دیگر که معمولاً فرکانس بالاتری دارد (سیگنال حامل یا کریر). این کار به منظور افزایش برد سیگنال و بهره‌وری انتقال و استفاده بهتر از پهنای باند کانال صورت می‌گیرد. سیستم Z-Wave در محدده فرکانسهای رنج پایین کار می کند و بر اساس قوانین و مقرارت کشورها و نقاط مختلف دنیا محدوده فرکانسی Z-Wave مختلف است. با توجه به محدوده فرکانسی پایین این استاندارد، هیچگونه تداخلی با سیستمهای رنج بالا نظیر WiFi, Bluetooth و سایر دستگاهها و سیستمهای در رنج ۲.۴ GHz نخواهد داشت. در سال ۲۰۱۲ اتحادیه بین المللی سیستمهای مخابراتی با نام International Communication Union (ICU) محدوده فرکانسی پروتکل Z-Wave را در استاندارد بین المللی G.9959 و مخصوص سیگنالهای زیر ۱ GHz قرار داد.

جدول فرکانسهای مورد استفاده Z-Wave در کشورها و نقاط مختلف دنیا

فرکانس کشور مورد استفاده
۸۶۵.۲ India
۸۶۹ Russia
۸۶۸.۴ China, Singapore, South Africa
۸۶۸.۴۰ ; ۸۶۸.۴۲ ; ۸۶۹.۸۵ CEPT Countries (Europe and other countries in region), French Guiana
۹۰۸.۴ ; ۹۰۸.۴۲ ; ۹۱۶ USA, Canada, Argentina, Guatemala, The Bahamas, Jamaica, Barbados, Mexico, Bermuda, Nicaragua, Bolivia, Panama,

British Virgin Islands, Suriname, Cayman Islands, Trinidad & Tobago, Colombia, Turks & Caicos, Ecuador, Uruguay

۹۱۹.۸ Hong Kong
۹۱۹.۸ ; ۹۲۱.۴ Australia, New Zealand, Malaysia, Brazil, Chile, El Salvador, Peru
۹۱۹ – ۹۲۳ South Korea
۹۲۰ – ۹۲۵ Taiwan
۹۲۲ – ۹۲۶ Japan

مقایسه با سایر استانداردها

می خواهیم استاندارد یا پروتکل Z-Wave را با سایر استانداردهای بی سیم مقایسه کنیم:

WiFi: سرعت انتقال به مراتب بالاتری دارد اما مصرف برق آن بیشتر است.

Bluetooth: تعداد دستگاهها و سرعت انتقال سیگنال آن پایین تر است.

Zigbee: شباهت های بسیار زیادی با Z-Wave دارد اما قابلیت تعامل Z-Wave به مراتب بیشتر است. اما سرعت انتقال دیتا در Zigbee بیشتر می باشد. همچنین این استاندارد در رنج فرکانسی بالا و در محدوده ۲.۴ GHz کار میکند. برای همین نویز پذیری کمتری دارد.

]]>
https://smartsho.com/blog/z-wave/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند Theben https://smartsho.com/blog/theben/ https://smartsho.com/blog/theben/#respond Sat, 04 Apr 2020 15:51:29 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=175 معرفی و آشنایی با برند THEBENاین شرکت در سال ۱۹۲۱ توسط پل شوونک و همسرش لیدیا در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. در سالهای اولیه، این شرکت اختراعات متعددی به ثبت رساند که مهمترین آنها رله یا سوئیچ های تایمر دار بود. Theben شرکتهای تابعه زیادی در نقاط مختلف اروپا و دنیا دارد و دارای ۷۰۰ کارمند با گردش مالی […]]]> معرفی و آشنایی با برند THEBEN

این شرکت در سال ۱۹۲۱ توسط پل شوونک و همسرش لیدیا در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. در سالهای اولیه، این شرکت اختراعات متعددی به ثبت رساند که مهمترین آنها رله یا سوئیچ های تایمر دار بود. Theben شرکتهای تابعه زیادی در نقاط مختلف اروپا و دنیا دارد و دارای ۷۰۰ کارمند با گردش مالی سالانه ۱۱۰ میلیون یورو است.

تاریخچه و فعالیت های برند Theben

  • در سال ۱۹۲۸ پل شوونک در یک سخنرانی در جمع کارمندانش به نقل از شاعر پرآوازه آلمانی گوته گفت ” از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید، زمان به سرعت میگذرد”.این سخنرانی در حضور ۳۰ کارمند که در ۵ طبقه مختلف مشغول به کار بودند، برگزار شد.
  • در سال ۱۹۳۰ این شرکت موفق به تولید اولین تایمر اتومات با نام تجاری ELPA شد که شاهکاری از طرف پل شوونک- موسس آن- محسوب می شد. بیش از ۳۰ میلیون قطعه از این محصول به فروش رسید. محصولی که با سوئیچ تایمرهای امروزی شباهتهای زیادی دارد.
  • پس از درگذشت پل شوونک در سال ۱۹۴۴ و اصلاحات ارزی در سال ۱۹۴۸ میلادی، پسرش پل ابربرارد شوونک بازسازی دوباره شرکت را به عهده گرفت.
  • در سال ۱۹۷۷ شرکت Theben یک اختراع مهم را ثبت کرد. اختراعی که با نام تایمر پریزی (Switch Timer) ثبت شد. تایمری چرخان که امکان نصب بر روی پریزهای برق را داشت. این محصول هنوز هم استانداردی در تایمرهای مکانیکی امروزی می باشد.
  • با شروع دهه ۱۹۹۰ میلادی شرکت Theben با تولید اولین تایمرها و فوتوسلهای هوشمند تحت فناوری EIB وارد بازار هوشمندسازی شد.
  • در سال ۱۹۹۴ این شرکت ترموستاتی دیجیتالی تایمردار تولید کرد که از طریق تلفن و از راه دور قابل کنترل بود.
  • Theben از سال ۱۹۹۵ به عضویت انجمن KNX درآمد (انجمن KNX با ادغام سه کمپانی اروپایی شکل گرفت که یکی از آنها EIB بود). امروزه Theben به عنوان یک عضو ارشد در انجمن KNX به رشد و توسعه بیشتر این استاندارد هوشمندسازی کمک میکند.
  • در سال ۲۰۰۷ Theben کمپانی HTS سوئیس (High Technology Systems) را خرید. این کمپانی مخترع و تولید کننده سنسوهاری حرکتی (Motion Detector) بود. سپس آنرا با شعبه خود در سوئیس ادغام کرد تا کمپانی جدیدی به نام Theben HTS AG ایجاد شود.
  • در سال ۲۰۱۰ این شرکت برای ورود به بازار آسیا شعبه ای در کشور سنگاپور تاسیس کرد.
  • در سال ۲۰۱۷ و در راستای توسعه جهانی Theben چهار شعبه و شرکت تابعه در فنلاند، سوئد، نروژ و استرالیا تاسییس کرد.

محصولات و خدمات

  • شرکت Theben محصولات و خدمات متنوعی را در صنعت برق و همچنین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان تولید و روانه بازار کرده است که بخشی از این محصولات به شرح ذیل می باشند:
  • مجموعه بی نظیری از تایمرها و تجهیزات کنترل روشنایی نظیر تایمر سوئیچهای آنالوگ و دیجیتال، فوتوسلهای نوری، تایمرهای راه پله و دیمرهای کنترل شدت روشنایی
  • سنسورها و دتکتورهای حرکتی و حضور سنتی (Conventional) و هوشمند تحت استاندارد بین المللی KNX
  • تجهیزات کنترل تاسیسات تهویه مطبوع و سرمایش/ گرمایش نظیر ترموستاتهای دیجیتالی، تایمردار و سنسورهای رطوبت و دی اکسیدکربن (Co2)
  • طیف وسیعی از تجهیزات هوشمند ساختمانی تحت استاندارد KNX نظیر فعالساز ها و کنترلرهای تابلویی، سنسورهای حرکتی، کلید و ترموستات، منبع تغذیه و تجهیزات جانبی، باینری اینپوت، کنترلرهای صنعتی و موتورخانه ای و ایستگاه هواشناسی

محصولات برند Theben

جوایز بین المللی Theben

محصولات این شرکت به دلیل برآورده کردن انتظارات و داشتن زیبایی های منحصر به فرد جوایز طراحی بین المللی متعددی دریافت کرده اند:

  • ۲۰۰۳ جایزه RedDot Award برای ساخت شیربرقی رادیاتور CHEOPS Motorized Actuator
  • ۲۰۰۳ جایزه  RedDot Award برای ساخت ترموستات RAMSES 812 top clock
  • ۲۰۰۸ جایزه  RedDot Award برای ساخت VARIA 826 KNX multi-function display
  • ۲۰۰۹ جایزه IF Design Award برای ساخت حسگر حضور PlanoCentro presence detector
  • ۲۰۱۴ جایزه IF Design & Plus X Award برای تولید حسگر حرکتی theLuxa P
  • ۲۰۱۷ برنده جایزه German Design Award برای ساخت سنسور حرکتی thePiccola
  • ۲۰۱۹ برنده جایزه German Design Award برای ساخت چراغ LED سنسوردار دیواری مدل theLeda D

شرکت آلمانی Theben در حوزه تجهیزات هوشمند ساختمانی محصولات تخصصی کم نظیری را تولید میکند نظیر سنسورهای حرکتی و حضور، ترموستاتها و تجهیزات کنترل تهویه مطبوع. برای داشتن یک ساختمان هوشمند با تکنولوژی روز دنیا استفاده از تجهیزات حرفه ای این برند در کنار سایر برندها پروژه ای بی نظیر را به ارمغان می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این برند به فروشگاه اسمارت شو مراجعه کرده و یا با کارشناسان این سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید محصولات برند Theben به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
]]>
https://smartsho.com/blog/theben/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند Multitek https://smartsho.com/blog/multitek-brand/ https://smartsho.com/blog/multitek-brand/#respond Sat, 28 Mar 2020 20:21:06 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=158 معرفی و آشنایی با برند Multitekشرکت مولتی تک در سال ۱۹۸۹ توسط یک تیم کارآفراین تاسیس شد و به سرعت یه شرکتی پیشرو در حوزه فناوری تبدیل گردید. این شرکت از بدو تاسیس در زمینه تولید و توسعه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و همچنین خدمان پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرد و با آغاز دهه ۲۰۰۰ میلادی به […]]]> معرفی و آشنایی با برند Multitek

شرکت مولتی تک در سال ۱۹۸۹ توسط یک تیم کارآفراین تاسیس شد و به سرعت یه شرکتی پیشرو در حوزه فناوری تبدیل گردید. این شرکت از بدو تاسیس در زمینه تولید و توسعه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و همچنین خدمان پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرد و با آغاز دهه ۲۰۰۰ میلادی به یکی از مهم ترین تولیدکنندگان محصولات سیستم درب بازکن تصویری و ارتباط داخلی در کشور ترکیه تبدیل گردید.

امروزه Multitek بیش از ۱۵۰ کارمند دارد و با ۸ شعبه مرکزی و بیش از ۵۰۰ نماینده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ترکیه فعالیت می کند. همچنین این شرکت توانسته محصولات خود را به ۲۰ کشور جهان از جمله کشورهای خاورمیانه، آسیا، آفریقا و حوزه بالکان صادر نماید.

در سال ۲۰۱۳ شرکت Multitek کارخانه تولیدی خود را به زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع در حومه استانبول منتقل کرد. این شرکت با توسعه ظرفیت تولید خود و با به کارگیری خطوط تولید و مونتاژ هوشمند فعالیت خود را گسترش داد.

در حال حاضر این شرکت برای توسعه بازار و سرمایه گذاری های آتی بیش از ۴درصد از درآمد خالص خود را صرف تحقیق و توسعه (R&D) میکند. تحقیق و توسعه Multitek بیشتر در زمینه سیستم های هوشمند ساختمان، اینترنت اشیا (IoT) و حوزه بهداشت متمرکز است.

معرفی و آشنایی با برند Multitek

محصولات برند Multitek

  • پنلهای خارجی و داخلی آیفون تصویری تحت شبکه TCP/IP. پنلهای خارجی از نوع کدینگ و صفحه تمام لمسی بوده و درجه حفاظتی (IP 67) بالایی در برابر رطوبت و بارشهای جوی دارند.
  • نمایشگرهای لمسی با ابعاد ۷ و ۱۰ اینچ در طرحها و مدلهای متنوع؛ این پنلها چندکاره بوده و علاوه بر کنترل سیستم آیفون تصویری و ارتباط داخلی دارای پورت KNX بوده و می توانند به عنوان پنل مرکزی سیستم هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین امکان مشاهده انواع دوربینهای تحت شبکه با پشتیبانی از پروتکل Onvif نیز امکان پذیر می باشد. همچنین این پنلها با دو نوع سیستم عامل اندروید و لینوکس عرضه می شوند.
  • تجهیزات اعلام حریق از انواه دتکتورهای دودی، حرارتی و ترکیبی گرفته تا پنلهای مرکزی چند زون. این سیستم کاملاً سنتی (Conventional) می باشد.

نمایشگرهای لمسی برند Mulititek امکانات و قابلیتهای ممتازی دارند و می توانند در پروژه های مختلف هوشمند سازی به عنوان یک پنل هوشمند مرکزی مورد استفاده قرار گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این محصولات با کارشناسان اسمارت شو در تماس باشید.

جهت خرید محصولات برند Multitek به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
]]>
https://smartsho.com/blog/multitek-brand/feed/ 0
معرفی و آشنایی با برند MDT https://smartsho.com/blog/mdt-brand/ https://smartsho.com/blog/mdt-brand/#respond Fri, 27 Mar 2020 10:24:44 +0000 https://smartsho.com/blog/?p=151 معرفی و آشنایی با برند MDTبرند MDT شرکتی آلمانی با ۲۵ سابقه در تولید و عرضه محصولات الکترونیکی میباشد. در حال حاضر این شرکت عضو انجمن KNX بوده و انواع تجهیزات هوشمندسازی ساختمان تحت استاندارد بین المللی KNX را تولید میکند. این شرکت در سالهای ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ موفق به کسب جایزه Top 100 Award شد. این جایزه سالیانه […]]]> معرفی و آشنایی با برند MDT

برند MDT شرکتی آلمانی با ۲۵ سابقه در تولید و عرضه محصولات الکترونیکی میباشد. در حال حاضر این شرکت عضو انجمن KNX بوده و انواع تجهیزات هوشمندسازی ساختمان تحت استاندارد بین المللی KNX را تولید میکند.

این شرکت در سالهای ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ موفق به کسب جایزه Top 100 Award شد. این جایزه سالیانه در کشور آلمان برگزار میشود و مخصوص اعتبارسنجی برای شرکتهای کوچک و متوسط می باشد. Top 100 Award سالیانه در سه سطح برگزار می شود و در نهایت ۱۰۰ شرکت برتر در نوآوری های روز را معرفی میکند و به شرکتهای برتر هر حوزه جایزه Innovators of the Year اهدا میگردد.

کلیدی ترین اهداف این شرکت تولید محصولات با کیفیت عالی و هزینه مناسب، تفکر مشتری مداری و ایجاد ارتباط نزدیک بین مشتریان و کارمندان شرکت میباشد.

بیش از ده سال است که MDT در زمینه بهبود مدیریت کیفیت اقدام میکند و به طور رسمی در سال ۲۰۱۵ میلادی موفق به اخذ گواهینامه کیفیت مدیریت ISO9001 گردید. استاندارد DIN EN ISO 9001 یکی از پرکاربردی ترین و مهم ترین استاندارهای بین المللی در مدیریت کیفیت میباشد. این استاندارد انگیزه های MDT برای توسعه و بهبود مداوم استانداردهای کیفیتی را بیشتر کرده است.

MDT محصولات خود را در شهر Engelskirchen آلمان تولید میکند. همه محصولات با به روز ترین ماشین آلات و به صورت اتوماتیک تولید، تست و بسته بندی می شوند. از این رو این شرکت MDT کلیه محصولات تولیدی خود را به مدت ۳ سال گارانتی میکند.

محصولات برند MDT

این شرکت طیف وسیعی از محصولات هوشمندسازی تحت استاندارد KNX را تولید و عرضه میکند. محصولاتی جدید و خلاقانه که تقریباً هرگونه نیازی را برای یک ساختمان تمام هوشمند برآورده میسازد و در ضمن با سلیقه مشتریان نیز منطبق می باشد. همچنین یکی از جذابترین محصولات این شرکت انواع کلیدها و کنترلرهای بی سیم رادیویی (RF) میباشند که قابل اتصال به سیستم KNX میباشند.

کلید و پریزهای هوشمند برند MDT کلید های هوشمند برند MDT خانه هوشمند با تجهیزات برند MDT

رده بندی محصولات هوشمند MDT به شرح ذیل میباشد:

  • کنترلرها و فعالسازهای تابلویی برای کنترل روشنایی، پرده برقی و گرمایش کف به همراه مدلهای ترکیبی (ترکیب همزمان سوئیچ و پرده)
  • فعالساز تابلویی و توکار برای کنترل فنکوئل های سه دور اتومات
  • فعالسازهای دیمر (Dimmer) با قابلیت تنظیم نور انواع چراغهای روشنایی و LEDها
  • منبع تغذیه و تجهیزات ارتباطی نظیر رابط USB, Dali, IP, Coupler
  • انواع طرحها و مدلهای جذاب کلیدها و ترموستاتهای لمسی با قابلیت نصب لیبل. MDT از معدود شرکتهایی است که کلیدهای تاچ آن امکان نصب لیبل چاپی را دارند. همچنین این شرکت کلیدهای فشاری با استاندارد ۵۵ (استاندارد کشور آلمان) تولید میکند که قابل نصب در قابها و فریمهای سایر برندهای آلمانی میباشند.
  • تولید متنوع سنسورهای حرکتی، حضور، کیفیت هوا(Co2) و ایستگاه هواشناسی
  • دستگاه حفاظت از باس (Safety Module) در سیستم KNX. این دستگاه اجازه مانیتورینگ و یا دانلود دستگاهها جهت دخالت و خرابکاری در سیستم را نمیدهد و از خط باس محافظت میکند. این دستگاه به صورت متناوب تا حداکثر ۱۰۰ قطعه هوشمند در خط باس را محافظت میکند و در صورت قطع شدن یا عدم ارتباط با هر قطعه یک پیغام هشدار ارسال میکند.
  • انواع فعالسازهای توکار، کلید چندکاره، پریز برق و مبدلها و کاپلرهای سیگنال رادیویی (RF) به سیستم هوشمند KNX
جهت تهیه تجهیزات برند MDT میتوانید به فروشگاه اسمارت شو مراجعه کنید
]]>
https://smartsho.com/blog/mdt-brand/feed/ 0