معرفی و آشنایی با برند Multitek

شرکت مولتی تک در سال ۱۹۸۹ توسط یک تیم کارآفراین تاسیس شد و به سرعت یه شرکتی پیشرو در حوزه فناوری تبدیل گردید. این شرکت از بدو تاسیس در زمینه تولید و توسعه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و همچنین خدمان پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرد و با آغاز دهه ۲۰۰۰ میلادی به یکی از مهم ترین تولیدکنندگان محصولات سیستم درب بازکن تصویری و ارتباط داخلی در کشور ترکیه تبدیل گردید.

امروزه Multitek بیش از ۱۵۰ کارمند دارد و با ۸ شعبه مرکزی و بیش از ۵۰۰ نماینده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ترکیه فعالیت می کند. همچنین این شرکت توانسته محصولات خود را به ۲۰ کشور جهان از جمله کشورهای خاورمیانه، آسیا، آفریقا و حوزه بالکان صادر نماید.

در سال ۲۰۱۳ شرکت Multitek کارخانه تولیدی خود را به زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع در حومه استانبول منتقل کرد. این شرکت با توسعه ظرفیت تولید خود و با به کارگیری خطوط تولید و مونتاژ هوشمند فعالیت خود را گسترش داد.

در حال حاضر این شرکت برای توسعه بازار و سرمایه گذاری های آتی بیش از ۴درصد از درآمد خالص خود را صرف تحقیق و توسعه (R&D) میکند. تحقیق و توسعه Multitek بیشتر در زمینه سیستم های هوشمند ساختمان، اینترنت اشیا (IoT) و حوزه بهداشت متمرکز است.

معرفی و آشنایی با برند Multitek

محصولات برند Multitek

  • پنلهای خارجی و داخلی آیفون تصویری تحت شبکه TCP/IP. پنلهای خارجی از نوع کدینگ و صفحه تمام لمسی بوده و درجه حفاظتی (IP 67) بالایی در برابر رطوبت و بارشهای جوی دارند.
  • نمایشگرهای لمسی با ابعاد ۷ و ۱۰ اینچ در طرحها و مدلهای متنوع؛ این پنلها چندکاره بوده و علاوه بر کنترل سیستم آیفون تصویری و ارتباط داخلی دارای پورت KNX بوده و می توانند به عنوان پنل مرکزی سیستم هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین امکان مشاهده انواع دوربینهای تحت شبکه با پشتیبانی از پروتکل Onvif نیز امکان پذیر می باشد. همچنین این پنلها با دو نوع سیستم عامل اندروید و لینوکس عرضه می شوند.
  • تجهیزات اعلام حریق از انواه دتکتورهای دودی، حرارتی و ترکیبی گرفته تا پنلهای مرکزی چند زون. این سیستم کاملاً سنتی (Conventional) می باشد.

نمایشگرهای لمسی برند Mulititek امکانات و قابلیتهای ممتازی دارند و می توانند در پروژه های مختلف هوشمند سازی به عنوان یک پنل هوشمند مرکزی مورد استفاده قرار گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این محصولات با کارشناسان اسمارت شو در تماس باشید.

جهت خرید محصولات برند Multitek به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.