چرا سیستم هوشمند KNX؟

چرا از سیستم هوشمند تحت استاندارد KNX استفاده کنیم؟

متن زیر را بخوانید تا پاسخ را دریابید!

۱- امنیت

آسوده بخوابید، بدون نگرانی سفر کنید و به KNX اعتماد کنید!

سیستم همیشه هوشیار

KNX همیشه در هنگام شب هوشیار و بیدار است . شبکه‌ی هوشمند ساختمان انواع سنسورهای حرکتی، حسگرهای شکست شیشه‌، کنترلهای پرده و شید برقی، سیستم هشدار و سناریو خطر (Panic) را به موبایل شما متصل می‌کند.

این‌کار امنیت و محافظت شما را در روز و شب و حتی زمانیکه در خانه نیستسد، تضمین می‌کند.

پاسخ سریع

هیچ‌وقت سورپرایز نمی‌شوید! در صورت انتشار دود، سنسور تشخیص گاز به شما و دیگر ساکنان درباره‌ی انتشار آتش هشدار می‌دهد. همچنین، نشت آب یا گاز به سرعت شناسایی و گزارش می‌شود، خیلی قبل از آن‌که خسارت جبران‌ناپذیری اتفاق افتد. حتی زمانی که شما در خانه نیستید!

همه‌چیز تحت کنترل است

از تعطیلات خود بدون نگرانی لذت ببرید. سیستم KNX می‌تواند برای شما سناریو حضور را شبیه سازی کند (مثلا چراغها خودکار خاموش/ روشن شوند و یا پرده ها باز و بسته شوند)، بنابراین شما میتوانید از سفر خود لذت ببرید .

۲- بهره وری بالا

اقتصادی فکر کنید و آگاهانه KNX را انتخاب و نصب کنید.

بهینه سازی انرژی

استفاده‌ی آگاهانه از انرژی، آینده‌ی ما را تضمین کرده و زندگی مان را اقتصادی می‌کند. KNX یک قدم پیش است. پرده‌ها، کرکره‌ها، ترموستات‌های اتاق، شیرهای گرمایش، حسگرهای پنجره و حسگرهای نور می‌توانند توسط سیستم KNX با یک‌دیگر در ارتباط باشند و با یک سناریو هوشمند به صورت خودکار مصرف انرژی برق و گاز را کاهش دهند و این برای کاهش هزینه ها یک مزیت شایان توجه است.

فن‌آوری برای محصولات جدید

خانه‌ی شما مثل یک موجود زنده است! محصولات متنوع به آن اضافه و کم خواهند شد اما زیرساخت KNX باقی می‌ماند. سیستم به شما کمک می‌کند تا با حفظ زیرساخت محصولات جدید را متناسب با نیازهایتان به مجموعه اضافه کنید. این‌کار باعث افزایش ارزش دراز مدت املاک و کاهش هزیه‌های بلند مدت بروز رسانی و ارتقا می‌شود.

۳- راحتی و آسایش

از KNX استفاده کنید تا از دقایق زندگی خود لذت ببرید.

برنامه روزانه

وقت خود را برای انجام فعالیت های روتین روزمره هدر ندهید. KNX خدمت‌گذار همیشگی و قابل اطمینان شما خواهد بود. با اعمال برنامه ریزی هفتگی و یا ماهیانه فرمانها به صورت خودکار اتفاق خواهند افتاد.

سناریوهای هوشمند

تنظیم سناریو نوری دلخواهتان در اتاق نشیمن و در هنگام استراحت یا تماشای تلویزیون تنها با فشردن یک دکمه امکان‌پذیر است. زمانی که مهمان دعوت می‌کنید می‌توانید سناریو نور محیط و موسیقی را نسبت به موقعیت تعریف کنید.

همه چیز در یک نگاه

با کمک پنلها و نمایشگرهای لمسی سیستم هوشمند همه چیز را به صورت مرکزی کنترل و مانیتور کنید.

۴- سرمایه گذاری برای آینده

سیستمی که ارزش خود را حفط می‌کند.

KNX تنها سیستمی است گه با الزامات اروپا (EN50090) و استانداردهای بین‌المللی (ISO/IEC 145434) برای اتوماسیون ساختمان مطابقت دارد. این انطباق، کیفیت و ارزش فن‌آوری KNX را تائید می‌کند. این فن‌آوری به عنوان نشان کیفیت برای صاحب‌خانه‌ها بکار می‌رود. KNX یک سیستم باز، قابل گسترش و بنابراین کاربرپسند است.

یک سیستم باز

KNX به شما حق انتخاب آزادانه‌ی محصولات می‌دهد؛ بیش از ۳۸۰ تولید‌کننده انواع مختلفی از محصولات مطابق و تائید شده KNX را با نظر به آخرین استانداردهای فنی، پیشنهاد می‌دهند، و به شما حق انتخاب آزادانه‌ محصولات را می‌دهند.

امروز را برای نیاز فردای خود بسازید.

حتی اگر شما ناتوانید و یا معلولیت دارید می‌توانید توسط سیستم KNX به صورت مستقل به زندگی درخانه‌ خود ادامه دهید. KNX آرزوهای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. این بیمه‌ی زمان کهن سالی شما برای زندگی آزاد بدون محدودیت است. اگر لازم بود شما می‌توانید به سادگی سیستم را توسعه دهید، به عنوان مثال تماس اضطراری و یا سیستم امنیتی خانه را اضافه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.