معرفی و آشنایی با برند Zennio

Zennio یک شرکت اسپانیایی است که در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده است. این شرکت تولید کننده و ارائه دهنده محصولات و راهکارهای متنوع در زمینه هوشمندسازی ساختمان و هتلها می باشد. محصولات این شرکت به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر میگردد و هدف اصلی این شرکت ایجاد آسایش، راحتی و کاهش بهینه مصرف انرژی برای مشتریان و مصرف کنندگان این سیستمها می باشد.

شرکت زنیو محصولات تنوعی را تحت استاندارد KNX تولید میکند که به سادگی میتوان به کمک آنها راهکارهایی خارق العاده برای هوشمندسازی ساختمانها و هتلها ارائه داد.

ماژولها و فعالسازهای تابلویی و توکار

  • روشنایی از نوع سوئیچر و دیمر (Switch, Dimmer Actuator) با قابلیت دیم کردن چراغهای LED
  • فعالساز مخصوص برای دیم کردن و کنترل هوشمند ریسه ها و چراغهای RGB LED (ال ای دی های سه رنگ) جهت ایجاد افکتها و سناریوهایی نوری متنوع در فضاهای داخلی یک ساختمان
  • فعالسازهای کومبو که قابلیت کنترل همزمان سوئیچ و پرده برقی را می دهد.
  • فعالساز فنکوئل ۲ و ۴ کاناله که امکان کنترل اتومات فنکوئلهای سه دور و شیربرقی کویل آن را فراهم میسازد.
  • منابع تغذیه، مبدلها و تجهیزات ارتباطی مختلف برای اتصال سیستم KNX به سایر سیستمها نظیر: USB, IP, DALI, RS232, Line Coupler
  • کنترلر سیستم صوتی مخصوص هتلها و سایر ساختمانها با تکنولوژی بلوتوث (Bluetooth) که امکان اتصال موبایل یا تبلت افراد را به صورت بی سیم به باندهای سقفی یا دیواری فراهم میسازد. این کنترلر تحت استاندارد KNX بوده و برای مثال میتوان از طریق KNX عملکرد آنرا نظیر فعال/ غیرفعال، حالت Mute و تنظیم صدا (Volume) را به راحتی کنترل کرد.
  • شرکت زنیو دستگاه اندازه گیری مصرف برق تکفاز و سه فاز را نیز در سبد محصولات خود دارد. این دستگاه هوشمند در ورودی برق هر ساختمان یا واحد نصب شده و میزان برق مصرفی را بر حسب KWh (کیلووات ساعت) میسنجد. همچنین میتوان به کمک آن انواع سناریوهای هوشمند نظیر اخطار افزایش مصرف برق، تشکیل نمودار میزان مصرف ماهیانه برق و محاسبه هزینه برق مصرفی ساختمان.
  • یکی دیگر از محصولات پرکاربرد این برند اروپایی فرستنده IR Emitter ویژه کنترل هرگونه دستگاه ریموت دار و یا اسپلیت یونیتها میباشد. بدین ترتیب میتوان ریموتها مادون قرمز دستگاههای مختلف نظیر تلویزیون، سیستم صوتی و یا تاسیسات سرمایش/ گرمایش را برای این دستگاه تعریف (Learn) کرد و سپس توسط سیستم هوشمند آنها را کنترل کرد. همچنین برای کنترل اسپلیت یونیتهای برندهای مطرح در زمینه تاسیسات مکانیک نظیر DAIKIN, Toshiba, LG, Mitsubishi, Panasonic نیز دستگاه مخصوص ساخته است.
  • برند Zennio پنلها، ترموستاتها و کلیدهای لمسی متنوعی را برای کنترل سیستم هوشمند طراحی و عرضه کرده است. این پنلهای لمسی در طرح های شیشه ای و در رنگهای سفید، مشکی، نقره ای و طلایی تولید می شوند و هرگونه سلیقه ای را به خود جلب میکنند. پنلهای لمسی دارای اپلیکیشن مخصوص برای موبایل بوده و از طریق موبایل نیز میتوان به آنها متصل شده و سیستم هوشمند را کنترل کرد.
  • مجموعه تجهیزات تخصصی مخصوص کنترل سیستمهای برق در هتلها نظیر: پنلهای ورودی به هر اتاق با تکنولوژی RFID که کارت مراجعه کنندگان را میخواند و درب را باز میکند، کلیدهای تاچ و پنلهای کنار سرتخت که امکان کنترل روشنایی، پرده برقی و سیستم سرمایش/ گرمایش را ممکن میسازد و همچنین چراغهای LED متنوع و علامتدار مخصوص فضاهای مختلف هتل.
  • این شرکت اسپانیایی تولید کننده سیستمهای آیفون تصویری تحت شبکه با نام GetFace IP نیز میباشد. پنل بیرونی سیستم آیفون تصویری دارای KeyPad و کارت خوان با تکنولوژی RFID میباشد که امکان تردد بدون کلید را برای ساکنین فراهم میکند.

محصولات برند zennio

شرکت Zennio از برندهای مطرح در زمینه هوشمندسازی میباشد و تنوع بسیاری زیادی را برای محصولات هوشمندسازی ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این شرکت به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کرده و یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید محصولات برند Zennio به فروشگاه اینترنتی اسمارت شو مراجعه کنید (جهت ورود کلیک کنید)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.